určite sa to dá, ak urobíš nejaké entrance exams ktoré tá škola vyžaduje tak bez problémov. a tu ti myslím zavážia tie skúšky viac ako to na akej úrovni máš maturitu.
áno, stačí mať maturitu a anglický ceritifikát 6.0 a vyššie (záleží od univerzity). niektoré univerzity vyžadujú aby si mal aspoň 3 z matiky, niektoré zaujímajú iné predmety. niektoré univerzity to netrápi, stačí ak máš maturitu. niekedy musíš ísť na skúšky, niekedy ani nie, záleží od školy. Ja študujem v UK a nijako som sa nemusel extra trápiť aby som sa sem dostal, tak sa to očividne dá
jasne ze sa to da dat, sak od toho tie certifikaty su takze dat sa to urcite da, ako, to uz zalezi len od teba a je jedno ci si chodila na gympel ci na bilingval ci na hotelku, my nevieme za teba aku dobru mas anglinu...kamaratku strasili, ze bez pripravky na tych kurzoch ci co to to malokto da, vacsinou naozaj nie...nesla tam, nechodila na bilingval a dala C2
@sorum záleží čo chceš študovať, ale vela univerzít chce aby si mal maturitu z matiky.. niektoré vyžadujú aspoň 3ku, niektoré 2, niektoré chcú od teba 1.. zvyšok až tak moc nezaváži.. lepšie je maturovať z matiky a dostať 3 ako maturovať z nejakých lahkých predmetov a potom si nebudeš môcť dať prihlášku na takú školu akú chceš lebo bude vyžadovať maturitu z matiky.. samozrejme je to rôzne.. ak chceš ísť na medicínu tak potrebuješ biolu, chémiu a neviem čo
@sqash ja len tak ze som si tento rok tiez vyplnala prihlasku ale ziadnu matiku tam odomna nechceli respektive chceli matiku alebo approved science v skotsku
ale casto som sa stretavala s mylnym nazorom ze ked chcu matiku alebo approved science tak ludia si myslia ze maturitu ale tam staci len ze si ten predmet v skole mal