boli ste niekedy v tatralandie v Liptovskom Mikulašy ?
Chcel by som vedieť ake to tam je lebo tam chcem pozvať priatelku a ked je to tak daleko či sa tam vôbec oplati isť alebo ju pozvem na niejake bagrovisko ?
bol som tam leto 2003 a lubilo sa mi to no nebolo to vtedy este cele dokoncene, takze co by ta teraz malo odradit je asi len zvysena cena oproti kupaliskam - za tobogany sa vsak plati
ja som tam bola už viackrát a vždy sa mi tam páčilo.Asi najviac zo všetkého kde som bola(bola som aj v Poprade,v Bešeňovej,v Turčianskych Tepliciach...)
Síce je tam drahšie,ako napríklad na kúpalisku,ale keď som študent mám zľavu a myslím,že teraz je celodenný vstup pre dospelých okolo 15eur a pre študentov okolo 11,50 a máš to na celý deň,na všetky tobogány a vonkajšie atrakcie.
Je tam veľa bazénov,minule sme cvičili vodný aerobik s inštruktormi,dá sa tam zahrať futbal,volejbal a rôzne iné aktivity mimo bazénov a vody a samozrejme veľa tobogánov,ktoré sú super,aj pre dvojice.
Určite bude pre teba najlepšie,ak si popozeráš na ich stránke veci,letáky a obrázky ako to tam asi tak vyzerá.
Fronty sú tam,to je jasné,ale napríklad cez týždeň je ich menej a po 17tej je tam už menej ľudí,lebo ani decká nemajú výdrž donekonečna a ich rodičia už vôbec nie.
A keď si s niekym,koho máš rád,tak v tej fronte spolu vydržíte,pokecáte a môžete poohovárať všetkých okolo
Mne sa tam veľmi páči a môžem len odporučiť
Ale jedlo si zober radšej vlastné,lebo je jasné,že tam je to drahšie
chystala som sa minimálne 20 krat.. ale vyhralo u mňa Šútovo takže tak,, ale co som pocula, ze vraj je to tam dobre.. ale nie je to pre teba nejak daleko kedze si az z hlohovca?
bola som tam pred 2 rokmi, mne sa tam nepáčilo... priveľké fronty pri tobogánoch, preplnené bazény, nenormálne drahé bufety (vtedy tam stál langoš 50 sk)...
nehovoriac o tom, že sme zaplatili drahé vstupné (4členná rodina), o pol hodinu sa spustila búrka a prinútili ľudí opustiť bazény, samozrejme bez vrátenia vstupného...