Chcem sa opytat ludi studujucich na bilingvalnych skolach,nielen s vyucujucim jazykom anglickym,kolko predmetov maju po anglicky,ako su spokojni s urovnou a sprostredkovanim vzdelania...
Kvoli tomu,ze ja studujem v Presove na bilingvalnom sukromnom
ak sa bavime o prvom rocniku tam sme mal dotaciu 17 hodin tyzdenne a to sa nam vnutorne delilo ne nejake predmety niektore sme mali cely rok niektore len jeden blok /stvrtrok/ v dalsich rocnikoch je sice oficialne napisane kolko by sme toho mali mat napriklad teraz v druhom mame mat 50% bioly anglicky ale kedze nas ju bude ucit lektorka tak ju budeme mat anglicky celu...je to dost individualne
njn,prvy rocnik bol v pohode,ale tento rok sa nam to zacalo nejak rucat,som vo stvrtom rocniku patrocneho...mam anglicky biolu,fyziku,chemiu,geografiu scasti,matiku nemam anglicky(mala by som mat),dejepis som doteraz nemala anglicky(mala som mat!),preto sa pytam,aby som si to porovnala,zda sa mi to slabe tu u nas
no ja ked som chodila na bilingvalny, tak v bola dotacia (v prvaku 20) 15 hodin tyzdenne eng a okrem toho tieto predmety: biola, fyzika, chemia, nabozenstvo, dejepis a bonus - pol roka aj nemcina
Ake je to fer, ked si niekto cvaka za studium tazke prachy a p*cu velku z toho ma... To sa moze stat iba tu na nasom krasnom sprivatizovanom Slovensku take nieco
ja som bola na bilgyme v žiline,francúzska sekcia.
v prvom ročníku sme mali 20 hodín FJ týždenne.
potom sme mali po FJ matiku, fyziku, chémiu, estetiku, geografiu, biológiu a preberali sme francúzsku literatúru a filozofiu.
tieto predmety sme však mali aj po slovensky (čo sa síce nezdá, ale bolo to, ako by som sa učila na dva odlišné predmety naraz, pretože francúzski lektori vyžadovali logické využitie naučených poznatkov - čo sa mi páčilo- zatiaľ čo slovenskí profáci chceli len nekonečné bifľovanie...) plus ešte dejepis, NOSka, SJ a AJ.