@imoceans nemam rad slovo relativne, je jasne, ze nie vsetci sa zamestnaju, hlavne ak studuju picoviny, to je jasne. radsej jasne ako relativne a radsej takto postavena odpoved ^.^
@n0win0u ale vieš ako, čo je pičovina ? je to zase rela*****... , no, závisí to od človeka, ako sa k danému odboru postaví....pokiaľ študuješ psychologiu len preto, že si kkt z matiky tak je jasné kde skončíš, ale keď má pre to človek zápal a chuť v tom preraziť, tak je to určite o inom
tak presne spadám do tejto kategórie a vôbec netuším. Pravdepodobne to nebudem tušiť ani keď budem vypĺňať prihlášky. Dúfam, že budem opitá aby som neskôr v prípade neúspechu nemusela pičovať na seba.
Alebo na školu ani nepôjdem, bezplatné školstvo mi to nedovolí, pôjdem na galeje...
hlavne chodte na nieco, co ma aj uplatnenie! a vydrzite to robit (informa ma najlepsie uplatnenie, ale ked NAOZAJ NEMATE na to bunky alebo chut, nechodte na to!..nema to cenu ) a nie bludy typu, ze matiku neznasam, tak pojdem na nejaku humanitnu sracku, a potom do McDonaldu
naozaj mas este cas premyslat....ja som tiez rozmyslala dlho dlho a nakoniec som si dala aj tak to co ma posledne napadlo a coho som sa najprv uplne stranila
keby som mala ísť na to čo by ma bavilo a čo by som chela tak asi na nejaký výskum..ale kedže to tu nemá žiadny význam a moja angličtina je dosť o ničom tak pojdem na farmáciu - je tam che , fyz a bio - čo ma baví
Biotechnológia, možnoooo biochémiu, to ešte neviem. Ak sa nevydaria tieto dve tak biolu.
Ako najradšej by som si jebla antropológiu, ale to nemá význam. Kedysi som chcela i žurnalistiku, teraz mám z nej strach, neviem si predstaviť, čo by bolo potom...