Neviem si vybrať možnosť... ČR je vyspelejšia a vo veľa veciach lepšia, takže by to malo aj isté výhody. Ale zase bolo by to ťažké zorganizovať a vznikali by rôzne iné problémy. Bolo by to príliš komplikované...
Svoju narodnu suverenitu sme stratili vstupom do eu, takze pokial by zlucenie znbamenalo prebratie politickeho systemu, odstup z eu a prebranie zakonnika, tak by nam to prospelo .
Aj ked uprimne Ceskoslovensko nebol velmi rovnocenny stat co sa tyka Cechov a Slovakov.
Veta: "Kto odíde posledný zo slovenska, nech zhasne" vystihuje môj názor. Pripojením Českej republike by sme ako Slováci iba získali, ale pevne dúfam,že český národ nie je až taký hlúpy a nenechá /aj keď v utopistickej rovine sa teraz bavíme samozrejme/ k sebe pripojiť SLOVENSKO!Preboha!To už by som nemala kam utekať a mesto,kde študujem, nemohla nazývať zasľúbeným
poviem to tak, ze keby teraz existovalo este ceskoslovensko, som proti rozdeleniu...18 rokov Slovenska ale ukazalo, ze mozno to aj k niecomu pomohlo...
@transplantovana a pojdes kde do CR? to bude teda obrovsky posun vpred Aj keby si isla napriklad do UK musela by si perfektne hovorit po anglicky a zmenit si meno inak ta stale budu mat za "zabednenu slovac" ci ako to hovoris ..neprajem ti nic zle ale ja som si takmer na 100% isty ze do 4 rokov sa prestahujes na Slovensko natrvalo abudes rada aj zato ze sa nemusis vratit napriklad do bosny,srbska ,albanska,madarska,ukraijiny atd.
@exonr ďakujem ti veľmi pekne za kompletnú analýzu môjho života, kľudne si jej ver, ja pôjdem tam a tou cestou, ktorou sa mi zachce. som zvedavá, čo si si odžil ty, keď tak presne ovládaš plán môjho života. ak raz odídem, na Slovensko sa viac nevrátim natrvalo, istý si môžeš byť tým.
@exonr nie, neviem, prečo by to malo platiť o birdze, kde som našla super ľudí. jasné, nájdu sa tu aj 17ročné rýpaniny ako ty, ale tak, vieš, koho zaujímajú.