Minulý rok som mala toho nad hlavu až som si nenaplánovala prázdniny tento rok to nechcem nechať na náhodu...mala som veľa nápadov ale všade bolo "ale" ...rada by som uvítala konkrétne veci, (pokračovanie v komentároch )
lebo napríklad chcela som íst robiť dobrovolníčku ale na blízku som nenašla žiadnu organizáciu a keď som našla niečo zaujímavé potrebovali pomoc trebars na 2-5 hodín denne a ked si predstavím že mam cestovat 3hodiny tam a 3 s5 je to zbytočné mínanie času, rozmýšlala som nad detskými tábormi ale všetko čo som našla bolo buď chcú maturita (ešte nemám), mať nejaký kurz (kt. stál od 40 do 90eur- a v konečnom dosledku ste tam robili skoro zadarmo) alebo by som musela odísť na týžden zo školy lebo chcu si vás preskušat na školách v prírode a aj tak vás nemusia zobrať (kedže som študentka sš moc mi to nevyhovuje) rozmýšlala som aj nad dovolenku ale všetci v mojom veku chodia ešte s mamičkou a tatínkom musela by som ísť sama čo pre mňa nemá význam, brigáda - samozrejme tu mam po celý rok .....proste hladám niečo konkrétne- ak máte typy bola by som veľmi vďačná lebo už ma nebaví po internete hladat medzi tými ponukami
Tieto prázdniny som sa chcel učiť!! myslím že je najvyšší čas... ale nedostal som sa k tomu, som lenivý sa učiť... ak nemáš pred maturitou a máš brigádu po celý rok, prečo neskúsiš proste relaxovať?? isť sa prejsť, pozrieť film, niekoľkokrát premiestniť nábytok v izbe (to mi prišlo ako zábavne vždy keď som si povedal "idem sa učiť!!")... proste relaxuj, prázdniny máš len týždeň, nie je to večnosť, skús zregenerovať, ak máš hobby, venuj sa tomu, tak najlepšie vyťažíš z prázdnin najviac koľko ide
@ludusinqa95 veď práve ale po škole chcem ísť na pedagogiku preto by som veľmi rada uvítala takúto skusenosť - len ma celkom zarazil prístup tábor a dobrovolníctvo - neviem či hladám zle ale zatial boli všetky ponuky pre mna len kontraproduktívne