Nemám informácie o tom, že by táto škola nejako vynikala. Podľa mňa sa neoplatí investovať také nehorázne peniaze do štúdia na Slovensku. Keď už by som mala tak cvakať radšej idem niekde do zahraničia.
Odbory z tej školy sa dajú študovať aj na iných školách a nezabúdaj, že štúdium nie je kvalitné vďaka škole ale vďaka času (nie peniazom!), ktorý doň vložíš ty sama.
poznám odtiaľ dve baby (chodia na právo a psychológiu) a celkom sa im páči. ale asi by to bolo najlepšie porovnať aj s inými školami. a neviem či ja zle gúglim alebo čo ale 2300 eur sa mi nezdá ako nejaké "nehorázne" školné ako je uvedené v @3.
tak jasné, že to znie dosť, ale ako hovorím, neviem porovnať kvalitu. ale ty tu píšeš niečo o zahraničí. a napr. v Anglicku ťa tolko možno bude stáť len život v tej krajine. plus k tomu pripočítaj niekolkonásobne vyššie školné. tak oproti tomu mi to nepríde až tak vela
študujem tam a VIEM to porovnať aj s inými školami už len ten prístup je tam napríklad 100000x lepší aký bol k nám na eube. A že lahka škola zaplatiš máš? ťažko, dokonca aj na E potrebujem ešte viac bodov ako na eube
ja som velmi spokojná, a odporúčam !
zaplatis si a prejdes!!!ano je to tak..ale pozor...ucit sa tam treba..a stane sa vam ze vela skusok neurobite na prvy krat, preetoze za kazdu skusku co opakujes este platis tusim 50e..ak nie viac,,a to je ich financna politika.. Bohuzial na Slovensku nie su sukromne skoly ako v zahranici, ze vela investujes, ale platis za kvalitu..ani nahodou!!
zalezi od odboru, ja viem posudit len masmedia, ze tie sa tam oplatia studovat uz len z toho dovodu, ze su techniky neporovnatelne lepsie vybavene ako ostatne svk skoly a takisto pristup je individualny, tym ze je tam menej ziakov na seminaroch a zvlast pri takom odbore to je velka vyhoda, kde to je viac o praktikach ako o biflovani..ale co sa tyka penazi tiez sa prikladam k nazorom spomenutym vyssie