vidiet sa raz za rok??????!!! sak to ani neni laska nieto este vztah aj keby bola v amerike by sme sa nestretavali raz za rok,a keby len tak na slovensku dajme tomu tych 500km tak aspon raz za mesiac by sa urcite dalo
a laska cez pisanie...laska moze byt,ale vztah nie
Myslim, ze vztah na dialku nema vyznam, pretoze na zaciatku je vsetko ruzove , ale postupom casu laska opadne najma kvoli vzdialenosti. Zo zaciatku sa obaja snazia stretavat , co najcastejsie ale neskor opadne nadsenie, a je to menej a menej, najma ked obaja studuju a maju povinnosti v skole, a hlavne nezarabaju, alebo nepracuju. Sice mame rozne formy kontaktu, e-mail, icq, skype, mobil...ale nie je nad osobne stretnutie sa a spoznavanie .
Hovorim z vlastnych skusenosti, ktore neboli pozitivne. Ale cest vynimkam, tie obdivujem
Takto vztah na dialku.....myslim ze to zavisi aj od kazdeho zvlast ale podla mna vztah az na taku dialku ze sa vidia priblizne raz za rok nema ziadnu buducnost pretoze ked sa maju dvaja ludia radi mali by byt spolu stretawat sa trawit spolu volny cas atd.....mozno to mam celee v hlawe pomylene ja vsak mam iba 15 ale urcite ak by mal moj chalan odist tak daleko ze by sme sa videli raz za rok by som to skoncila pretoze ja som jedna s tych ktori chcu byt so svojim resp. svojou milou abo milovanym castejsie.Myslim si to ze takyto vztah by vydrzal cca najviac 2 mesiace pretoze ty si tu on abo ona je tam.Pisete si ze sa lubite a co ja vjem co lenze ides raz so svojou partiou dakde sadnut a uvidis niekoho kto ta ocari a zaujme doma sa branis v hlawe ze urcite nebude s toho nic saq ty mas uz svoju milovanu osobu ale potom zacnes tuzit spoznat tu osobu ktoru si videl/a niekde ked si dakde bol/a
sama zazivam prave nieco taketo ,a myslim ,ze ak sa dvaja ludia miluju naozaj a su k sebe uprimni ,tak nie je o com .ved raz mozu byt spolu uz nastalo ,pri sebe.Aj ked zase na druhej strane mozno je to hlupost ,ja sama neviem ....