ciao , aky odbor studujete alebo chcete alebo idete a tak , chyba mi troska inspiracie , musim si vybrat a zo vsade pocujem len medicinu a pravo *blazen* studuje tu vobec niekto nieco iné ? *prosíím*
Tak veru, naco byt manazer a ekonom - nic noveho neprinesu. Pod na chemiu na STU BA alebo spominany MatFyz ak chces ist na nejaku schopnu vysoku skolu.
fuj právo! nikdy! aj tak ho mám tento semester a ak ho vo štvrtok neurobím tak ho budem musieť prenášať... neznášam právo...
ja študujem niečo fakt originálne environmentálne inžinierstvo (kto nevie čo si pod tým predstaviť - chemické technológie je príbuzný odbor)... ale som si riadne zabila... baví ma to, ale je to fakt ťažké... :/
@14 kukni na Technickú Univerzitu vo Zvolene, tam študujem ja... kvalitná škola... bio-geo máš napr. lesníctvo, zoológia a poľovníctvo a s troškou chémie ekológia a ochrana biodiverzity...
@14@Lalal ja som na systematickej biologii a ekol. chemia tu sice nie je povinna, no geo tiez nie. Ale treba si aj rozmysliet o co presne mas zaujem... Biologia a geografia je moc siroky pojem.
@39 Tak si urci priority, ci chces to, co ta viac bavi, alebo to co ma vyssie uplatnenie. No ochrana prirody (enviro a tak) to isto nebude, to ti je asi jasne A co tak geografia a regionalny rozvoj, alebo nieco podobne? Myslim si, ze perspektivny odbor, ak ti ide o to uplatnenie.
Azizi napíš mi prečo si myslíš že je to prespektívny odbor ? ten geografia a regionalny rozvoj
ja planujem nejaky manažment... konkretne asi manažment podniku.. neviem kto povedal ze manažerov je vela .. ale staci kuknuť na internete inzeráty ohladom prace a každý tretí je že zhanaju manažera... možno je ich vela ale vela ich aj trch potrebuje...
ja by som stev žurnalistiku alebo politológiu, v najlepšom prípade obidve naraz, ale neviem či aj u nás v SR je to ako "dvojodbor", lebo v česku hej, ale snad za 3 roky bude