Ahojte. Do školy mám napísať seminárnu prácu o etických súvislostiach výchovy v rádoch nacistických vojenských jednotiek ss...Vedeli by ste mi prosím vás trochu vysvetliť o čom mám konkrétne písať - o čo sa jedná? Ďakujem
neviem, výraz "etické súvislosti" mi znie neznámo a neviem si pod tým nič predstaviť, buď vám to profka blbo definovala a spýtaj sa jej, alebo vysvetlila čo tým myslí počas hodiny a mala si dávať pozor, a v tom prípade sa spýtaj niekoho kto pozor dával
Študujem etiku 5 rok ale pojem etické súvislosti som veruže ešte nepočula... asi by som sa skôr zamerala na morálku nacizmu... skôr niečo pogoogliť.... ked som písala bakalárku (tiež som mala tému s vojnou) narazila som na prácu čo sa zameriavala na morálku nacizmu a celkovo 2sv. vojny. Keby bolo na mne skúsila by som písať niečo na štýl, aká morálka bola v období nacizmu považovaná za správnu. S akými hodnotami boli vojaci konfrontovaný, ako sa také konanie ospravedlovalo....
nebude to nahodou, ze ked vycovavas niekoho v tom, ze je nadrdena rasa (SS) tak to zanecha na tom cloveku osobnosti znaky kokotizmu? prosto zidia su zli, ty vsetko smies, lebo si viac ako druhi..
takto mi to pripada ze by to mohlo byt, ale neviem urcite.
no veď zameral by som sa na etické problémy a rozdieli medzi spomínanou skupinou ľudí a moderným pohľadom na to ...
kedže to obsahuje pojem ,,súvislosť,, asi by som si zistil a popísal aké súvislosti má daná problematika celkovo s etickým pohladom (všeobecne) ... určite tam pôjde o etiku a o nacistov, nemalo by to byť zložité nie?
no a ide o výchovu vojakov ... akože mal by som aj ja z toho asi guláš ale niečo by som už zo seba vypotil
inak , neznášam nejednoznačné zadania ... toto nenávidím na vyššie postavených profesiách, že zadajú úlohu ktorá nie je jednoznačná alebo presná ... a potom ťa zdrbú za to že si to neurobil presne to čo sa očakávalo ...