Vrch je smrekovy laminat a nie masiv, takze zvuk to mozno nebude mat bohvieaky, ale ak to ma byt tvoja prva gitara tak v tom nevidim az taky problem (Cortky su jedny z tych lepsich budget gitar).
No za nejakych 50-60€ navyse uz mas k dispozicii Cort Earth 70 ( » akusticke-gitary.heureka.sk/cort-earth-70/)... co je prevedenim aj zvukom rozhodne kvalitnejsia gitarka s vrchom z masivneho smreku. Just sayin'.
@wosush A som začiatočník mam doma jednu staru gitaru (spianielku), ale nejaký ten základ som sa na nej naucil, ale už je tesne pred smrtou preto chcem nejaku novu za rozumny peniaz samozrejme ked sa zdokonalím chcem elektrickú gitaru a nechcem nejak vrazat do akustických gitár.
@martin872 Neviem, SX vyrabaju aj vlastnia Cinania, takze som sa im vzdy vyhybal (mozno si povies, ze dnes uz je vsetko "Made in China", ale este stale je rozdiel ci na to nalepi svoju menovku americky Gibson, alebo cinsky S . Tiez je vsak pravda, ze v tejto cenovej kategorii sa tie rozdiely medzi znackami zotieraju na minimum, takze tento konkretny model moze byt za tu sumu kludne okay.
No osobne, pokial ide o laminaty, ktore som mal v ruke a mozem ti ich odporucit: » www.muziker.sk/gitary/akustick... » www.muziker.sk/gitary/akustick...
Vyberom ktorejkovek z nich podla mna neolutujes. Ale ako tu uz niekto napisal, este stale mozes ist do akychkolvek hudobnin, odskusat si jednotlive gitary a potom si ich objednat na webe za lacnejsie.
@wosush Tak dík za rady rozhodol som sa pre túto. » www.muziker.sk/gitary/akustick...
a ešte ta chcem otravovat zo strunami kovovými ake by si mi poradil ? Doteraz som pouzival nylonové.