Cawte.Možno sa Vám to bude zdať divné,ale potrebujem radu ohľadom práce.Externe študujem na výške(zatiaľ)a mám príležitosť v novej práci.Keď som hľadala tak nič,a teraz sa mi ozvali z ČŠOB čiže robiť tam nejaké blbosti ohľadom finančníctva,ekonomiky a tak
celkovo to tam vyzera dobre, milí ludia (par vynimiek samozrejme musi byt), sefa mam dobreho a ked sme sa bavili o plate tak mi povedali, ze kolko a ja ze tolko a tolko a oni nenamietali ze dobre. A popri vyske zvladnut no neviem nechodim momentlane na vysoku a neviem aku funkciu budes zastupovat.
@12 je to vsetko vec pohladu,ak si priamo na pobocke a mas priamy kontakt s klientom,tak tam velmi stereotyp nie je.Kazdy zakaznik je iny, kazdy chce nieco ine a vyhoviet vsetkym je velmi narocne.
Ano pokial makas pre niekoho,tak vzdy na teba tlacit,otazne je ako tvoju snahu ocenia a ake premie za to dostanes.
@14 mas zamestnanecky telefon aj net,mnozstvo prispevkov na sportove aktivity,kulturu,oblecenie,dopravu...velka spolocnost,velke vyhody!
keď vidím tie dievčatá čo robia v orange-i, červené oči a vybľutý ksicht, zo toho že v kuse čumia do monitora a v kuse hovoria tie svoje riekanky.....no neviem a ani banka neje žiadna výhra, to sa nevieš rozhodnúť sama?
..kazdy tu pise ze tam a tam su mili ludia, ze tam a tam je dobry sef alebo tak..keby isla presne do tej pobocky ako napr hajzeldokosti, tak ano, mala by asi milych kolegov, ale kedze je z Presova, tak nevie zeci by mala takych istych kolegov v Presove v CSOB ako hajzeldokosti v BA...mozno by mala prave v T-mobile super kolegov..
ja viem ze kazdy vie ze to tak je, ale tak tu pisali, ze mi to prislo take divne, akoby chceli aby isla tam a tam, lebo tam bude lepsie to a to...a pritom to tak nemusi byt ..
Ok-všetkým vám ďakujem,za vaše komentáre.Jasné,že každý má na vec iný názor,ono je to tak-všade máš nejake klady a zápory,tak uvidím čo z toho bude,ale aj tak dík všetkým za názor