Ahojte, som v 5.rocniku na bilingválnom gymnáziu a naozaj neviem,kam pôjdem budúci rok na školu. Priemer známok z vysvedčení mám 1,0 a psychologička, u ktorej som bola na IQ testy mi povedala, že zvládnem ľavou-zadnou hocijakú výšku. To sa v žiadnom prípa
@7 tak teraz sa idem zabiť lebo študujem právo a podľa všetkého nemám šancu sa v tomto odbore uplatniť podľa birdzákov.
ja si radšej vyštudujem niečo, čo ma ako tak baví ako sa trápiť s nejakou fyzikou alebo biolou len preto lebo potom neskončím v mekáči ale budem pracovať v takom odbore, ktorý bude pre mňa absolútne nezaujímavý.
je normalne, ze humanitne studia su povacsine lahsie, lebo ludia, ktori sa rozhodnu ich studovat tak maju urcite charakterove crty, ktore im dovoluju to vystudovat v pohode ( chut ucit sa, schopnost narvat do hlavy 2 knihy za den atp ) ale tychto ludi je jednoducho viac, ako je dopyt po nich, tak je logicke, ze sanca sa dobre zamestnat je mensia
neviem preco by si sa mala zabijat, studuj si co chces predsa
Vobec to nie je tak, že by som všetko vedela, ale jednoducho som chcela mat dobré známky ,tak som sa musela ucit aj predmety,ktore ma vobec nezaujimaju a išli mi tažšie do hlavy.... ako fyzika alebo chemia... Naopak bavili ma dejepis, geografia , noska a podobne, čo bolo pre mna radosť sa učiť nejaké nove veci.... a ja jednoducho nechcem ist na školy s takym zameraním, pretože nechcem cely život robit nieco co ma nebavi... A neviem, prečo to niektorí ludia nechápu a pozerajú sa na človeka, ktorí nestuduje medinu aebo farmaciu ako na primitiva s nizkym IQ., ktorý má iba na to, aby robil v mekaci.... Napísala som sem preto, lebo som chcela vedieť niečo o skolách humanitného zamerania od ludí, ktorí s tým majú nejaké osobné skúsenosti. Ale kazdopadne dakujem za vsetky odpovede..