Ja ho mám my sme si ho robili na gympli a je to iba papier o tom, že vieš pracovať na pc. Výhodou je, že ti na VŠ odpustia nejaké zápočtovky alebo skúšky (nie na každej VŠ) a aj to, že si to môžeš napísať do životopisu ale inak nejaký reálny význam tomu neprikladám, keďže v dnešnej dobe vie takmer každý ovládať word, excel a pod. Ak máš možnosť si ho bezplatne spraviť (prípadne za sumu toho indexu čo je asi 30€) tak si ho určite sprav, ale ak si ideš platiť celý kurz čo stojí o dosť viac, tak je to zbytočné.
ja ho tiež mám, robila som ho na gympli, mala som možnosť si to urobiť zadarmo. zaplatila som si akurát tak za cestu vlakom ja mám len to základné- word , excel, powerpoint a access, potom sa dajú ešte spraviť ďalšie 3 (tuším, že práca s internetom,...) zatiaľ mi to dáko nepomohlo, asi preto, že študujem informu môžeš sa tým ale aspoň "pochlubiť"
Ja mám tú rozšírenú verziu. Sú tam plus práca s internetom (e-mail a podobne), ďalej je tam práca v Microsoft Access (databázy) čo mi dalo aj trochu zabrať, ale iba toto jedno bolo také ťažšie.. inak všetky tie moduly boli hračka ak ovládaš prácu s PC ako bežný používateľ. A naozaj to bolo zadarmo iba za ten INDEX sme platili, tých spomínaných 30€.. v tom bolo zahrnuté myslím vydanie toho certifikátu a tak..
Spoločnosť EDUCATION som videla, že ponúka kurzy ECDL, ale bola tam cena viac ako 100€... zrejme je v tom aj zahrnuté, že to s vami celé prejdú (pre začiatočníkov aby sa naučili pracovať s wordom atd)
a ešte dotaz, neviem že či si študentkou. Lebo asi iba študenti to majú za cenu toho indexu, skús napísať do centrály a spýtať sa alebo pohladaj na nete.. Certifikát vystavuje Slovenská informatická spoločnosť Fakulty matematiky, fyziky a informatiky UK Bratislava.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
Komenty k téme