Ahojte , mozte mi povedat aku pracu by ste chceli robit alebo robite alebo co studujete ale vyberte take prace/odbory ktore nie su klišé prosím vás ... klišé = doktor , pravnik , farmaceut , psychologia , socialna praca , informatika .... mam na mysli nie
študujem biochémiu a následne by som chcel - ak sa podarí (hlavne presvedčiť samého seba, že ma to fakt baví) urobiť nejaký prevratný biochemický resp. biotechnologický objav a dať si ho patentovať
skus nejake klasicke remeslo ako hrnciar, kominar to sa teraz uz nenosi a nejako to stagnuje az upada.... taky kominar to je fajn.... zastura si zavse do nejakej diery a ked ho vidis chytas sa za gombik...
@cjubou biochemia by bola fajn keby som cele studium nesral na chemiu , bio zvladam v pohode , skusil by som teda skor chcel by som skusit nejake biotechnologie aj ked neviem presne co si mam pod tym predstavovat a uz vobec nie na slovenskych univerzitach alebo vedeckych pracoviskach , zrejme tam ale treba genialne technicke a konstrukcne myslenie + matika , co ja teda nesplnam tu matiku ...
@oinomaos klasicke remesle je sice pekne ale uz nema zlate dno , pretoze vsetko kupis v hypermarketoch a mam taky dojem ze niektore produkty aj pod cenu samotnej vyroby takze remeslo nie je najstastnejsia volba , iba ak by si robil nieco co by malo silnu znacku , nieco co by vyhladavala urcita skupina ludi , ako chlap co robi neskutocne kvalitne drevene skridle a ma objednavky na roky dopredu na pamiatky ... kukal som v telke :o
@cjubou a je na biotechno... aj vela chemie ? som si to predstavoval ze tam je hlavne bio a matika a technika ... ale je prirodzene ze bio ide spolu v chemii , co je skoda to mozem rovno skrtnut aj tak si myslim ze na taku biotechnologiu musi clovek vynikat uz od malicka