Čaute! Rozhodol som sa kúpiť si prvé auto (nakoľko som študent, 18 rokov a ešte len zbieram skúsenosti), tak voľba padla na niečo lacné a spoľahlivé. Viac v 1. komente.
felicia je laska a tiez som si jednu kupila ked som mala 19 ale urcite by som ju nenazyvala spolahlivym autom. pri tom, kolko spotrebuje a aku potrebuje udrzbu, je okrem samotnej kupy celkom financne narocna. mozno by sa to dalo, ak si ju vies opravit sam a zohnat diely z vrakoviska, ale aj to je casovo narocne a treba to robit casto. vtedy, ked som si ju kupovala ja, bol tusim zaciatok roka 2015 a bol to rocnik 98 (tie novsie) a uz vtedy bola dost stara. mozno sa skus skorej pozriet po nejakej fabii, aj kvoli bezpecnosti.
Kamos by bol ochotný mi predať Felíciu, klasika 1999 motor 1,3 benzín 50kW. Trochu hrdze, ako každá felda. Za takých 350-400 by mi ju predal. Navyše je automechanik, čiže sa oň staral. Šli by ste do takejto kúpy? Poteší každá rada, hlavne od tých, čo sa v tom reálne vyznajú. Nechcem kúpiť šrot, ktorý bude nonstop v servise
Vďaka
@Hoperpohroma
Táto má najazdené 250 000, z toho 60 000 na novom motore. Čítal som a od viacerých počul, že Felícia je práveže lacná na náhradné diely a údržbu, tak teraz neviem
@justme2000 tak novy motor je aspon nieco. ale aj ked bol kamos mechanik, to auto jednoducho ma svoj vek a tak k nemu treba len pristupovat. ak ako docasna volba, tak kludne, ale asi necakaj, ze na tom budes jazdit 3 roky a bude to viac-menej bez vydavkov
je lacna na nahradne diely, lebo sa daju lahko zohnat. su ale hrdzave a stare, a ak si ju ale das opravit v servise, tak stale nieco stoja ludske hodiny a take auto potrebuje servis casto - preto je to mozno ok, ak si to vies opravit sam alebo to za supku opravi kamarat.
ale bolo to super auticko pre srandu. samozrejme je to na tebe, ja len hadzem svoje 2 centy ako byvaly majitel felicie.. ja si raz kupim feliciu ked budem stara a bohata a budem ju tunit, je to moj sen odkedy som mala tu prvu