Hello, mám takú otázočku. som študent ekonomickej univerzity, síce ma to absolútne nebaví, a jediné čo ma nadchlo za tie roky, je, ked som teraz od kamaráta počul niečo také ako finančná kriminálka. Som teraz piatak a popravde chcel by som sa na niečo tak
@hajlander "som zvedavy co budes robit ked ta niekto vykradne"
fizli ziju z mojich dani, tak nech sa kurva staraju.. su pod verejnym dohladom, tak je uplne normalne, ze ludia na nich picuju ked vidia, ze si neplnia svoje povinnosti, alebo sa spravaju jak pani tvorstva...
@hajlander robil som na polícii (v administratíve) a čo som videl, tak veru vela tých krádeží nevyriešili. pokial sa ten zlodej sám nepríde udať, tak je málo pravdepodobné, že na niečo prídu. zvyčajne len spíšu zápisnicu, ktorou podložia nohu kývajúcej sa skrine.
@boloadbude svojim príspevkom si akurát potvrdil že k tým 14 ročným patríš aj ty. Nejak som neriešil kde položím otázku. Sem nechodím a v záložkách som to akurát mal...
@alpynus O to nejde či cnostný muž, ja nepotrebujem aby som sa dostal niekde po známosti, ale povedz mi. Je možné aby sa tam obyčajný človek dostal len tak? aká je šanca? no veru nie velká... Keby funguje systém ako má, tú známosť by som nepotreboval...
Okey, ale boloabude máš pravdu, nič som nedosiahol ked som sa pýtal na tomto fore... S tým známym som síce neni v žiadnom kontakte, ale asi jediná možnosť ako sa dopracovať k odpovedi je cez neho.. ciao
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
7 komentov
cnostný muž, vitaj v zbore!
huby nevymachane
som zvedavy co budes robit ked ta niekto vykradne
boha vasho
fizli ziju z mojich dani, tak nech sa kurva staraju.. su pod verejnym dohladom, tak je uplne normalne, ze ludia na nich picuju ked vidia, ze si neplnia svoje povinnosti, alebo sa spravaju jak pani tvorstva...