Chcela by som od nového školského roka chodiť na hodiny gitary, len ešte nemám gitaru . Poradí mi niekto dobrú gitaru? Nevyznám sa moc v značkách, ani nič podobné, preto si radšej pýtam radu Prosím nekomentujte žiadne blbosti A ak už okomentuje
Ale akustickú?Tak potom určite Nashville.Mimochodom ja som tiež začiatočník ale značku gitary som dlho konzultovala a Nashville je ten typ za málo peňazí dobrý zvuk Veľmi dobrý zvuk
@lexiblack tak takto. Na zaciatok je uplne jedno, aky ma gitara zvuk, pretoze to ako zaciatocnik vobec nepocujes. Podstatne je, aby ladila, aby mala spravne nastaveny krk a kobylku (to aby spravne ladila), aby mala natiahnute spravne struny (aby ta to nebolelo viac, ako je nevyhnutne) a aby nebola prasknuta (bo to uz je celkom v prdeli), nemala nejake skurvene prazce (dorezes si prsty).
Je velmi dobre ist kupovat gitaru s nejakym kamaratom, ktory uz hra, aby tieto veci skontroloval. Veci napisane vyssie sa tykaju aj akustiky, aj elektriky. Elektriku na zaciatok nedoporucujem. Je jedno, co zacnes hrat ako prve, ale je vhodne ovladat zaklady hry na akustiku, aj ked chces byt rockovy gitarista.
Neodporucam do prvej gitary investovat zavratne sumy, pretoze nevies, ci ta to bude bavit a zabrnkat si obcas mozes aj na cistom vesle. Orientacnu cenu za akusticku gitaru by som videl od 120 do 160 eur. Viac za to nedaj. V buducnosti nieje problem kupit si lepsiu,a tato ti pripadne ostane na cundr.