No tento odbor existuje,ja tam studujem, je akreditovany, ale iba bakalarske studium, na magisterskom sa len pracuje. Vymazali poziadavky na prijimacie skusky, lebo prave prechadza z FF na PF, takze to tam nie je doriesene. Pracuje sa na novej stranke, tam sa snad dozviete viac...
prijimacky budu z teorie hudby a talentovky-hra na hudobnom nastroji alebo spev. nic vazne ani tazke pre cloveka, ktory sa hudbe troska predtym venoval.
JA tam tiež študujem.Spev aj Hra na nástroji sú na skúškach.Spev-1 ľudová pieseň, a zisťujú rozsah a iné záležitosti...Ale dôležitejšia je tá hra na nástroji, Spev je vedlajši a netreba si z toho robiť nič- ja som tiež predtým nespievala ako ostatní co tam boli...
Ked som bola v prvom rocniku, chodili sme do radia, ale tento rok sa nam to akosi nezadarilo. Tam sme boli aj vo vysielani. Tento rok mavame hodiny, v "nahravacom studiu" da sa povedat, je tam aj predmet ktory sa toho tyka. Avsak treba podotknut, ze predmetov je velmi vela, a niektore su totalne nepotrebne, teda vacsina.
POZOR! chcela by som upozornit vs. uchadzacov o tento odbor. Nerobte to!odbor nema akreditaciu na magistra a zrejmä ani nebude.su tam velke problemy,zmatky,naozaj sa to neoplati.je to len strata casu!organizacia tejto univerzity ma vazne nedostatky,na ktore doplacame my-studenti!
ahoj... chcem sa spytat že co sa tam ucite, co z toho odboru vlastne mam, či je to tažka škola, ako sa vam pozdava? lebo ma strasne zaujima pojem akustika nahravanie študium zvukova technika hra na gitare, base, husliach, a teoria hudobnej vychovy Zuš... prosim o info... už si tam posielam prihlašku...diky