ahojta...tak by ma zajimalo ci si tu niekto z vas dava prihlasku na japoncinu.ci uz do ceska alebo ba..lebo vela veciam aj na vyplneni prihlasky nerozumiem kedze je to v cesku akreditovane ako dvojodborove...takze ak sa v tom niekto vyzna vopred thx 4 hel
@nenenka a s vyplnanim prihlasok ti skor pomoze @h8u , lebo pokial viem, tak ona sa na japoncinu hlasi tento rok (alebo sa minimalne o to zaujimala) a @nihili tam uz dva roky studuje, takze mozno si uz nepamata, ze ako vyplnovala prihlasky
ja viem po japonsky do 10 naratat a este par casti ludskeho tela a slova ako majster, telocvicna a tak. nie je to k teme, len som dostala nahlu chut pochvalit sa
@nenenka : no, čo by si rada? ja ju študujem v Olomouci. máme to tam ako dvojodbor, čiže si k tomu musíš proste vybrať ešte jednu vec čo budeš študovať pokojne sa pýtaj na všetko, čomu nerozumieš
(uuu, ešte nikdy sa na mňa tak neodkazovalo vo fóre )
@strommen2428 : čo z japončiny do praktického života? aaaaale, šak veď nič, len fakt, že keď ju človek naozaj vie, môže na tom sakramentsky zarobiť, pracovať pre pobočky obludne obrovských firiem rôzne po svete a tlmočiť. Japonci, nech sa snažia akokoľvek, majú s cudzími jazykmi strašné problémy.
(akurát z 50 ľudí čo mávame v prváku reálne dokončia školu na magistra tak traja )
@nihili ...snad budes medzi nimi ze ? ...japončina ...mam dojs -.....školy pootvaraju milion odborov aby zarobili ...lebo vs nie su skoly ale firmy ...a deti dobre situovanych rodicov nevedia co od dobroty zo sebou tak striedaju skoly po semestry , lebo nie su schopní dostudovat ...už keď tak činštinu , lebo je faktom že čína za par rokov ovladne svetovy trh , to sa oplatí ..ale v japončine fakt nevidim žiaden zmysel sorry ...