ide o to co pragramujes...ako je to nejaky baltik tak to by mal kazdy zvladnut aj so zatvorenymi ocami...ach chces programovat nejaku hru ako napr WoW tak to bude troska tazsie
neskúšal som to ale myslím si že ľahké to nie je...
...ale to je možno len klam pretože som to neskúsil a nerozumiem sa tomu.....podobné ako je to s chodom bánk vo svete - sa vraví že keby všetci američania zistili na akom princípe fungujú ich banky a celkovo veľké peňažneé spoločnosti tak by vznikla revolúcia...
é, že je to spôsob riešenia problémov znamená čo v súvislosti s náročnosťou?
záleží to na úlohe, ktorá sa rieši a na tom, ako vybraný jazyk a prostredie poskytujú nástroje na jej riešenie. jeden jazyk môže nemať metódu, ktorú iný jazyk má, pri čom ten druhý ale zase nemá niečo iné. potom treba vymyslieť, ako to obísť alebo ako si tam doprogramovať niečo, čo tam podľa teba už malo byť. alebo treba hľadať knižnice a orientovať sa v ich niekedy nahovno dokumentáciách.
otázka mi príde príliš všeobecná, lebo ide skôr o to, v čom to považujeme za ľahké/ťažké, je tam viac aspektov (čo ja viem - je ťažké/ľahké vymyslieť algoritmus? je ťažké/ľahké optimalizovať ho? je ťažké/ľahké naučiť sa nový jazyk? je ťažké/ľahké pochopiť koncepty ako objektovo orientované programovanie? je ťažké/ľahké naučiť sa, ako fungujú veci v pozadí, ako kompilátor, pamäť, databázy, prípadne server, atď?).
ale kebyže sa nad toto povznesiem a mám sa teda rozhodnúť vo všeobecnosti, tak ho považujem za ťažké. ale to bude možno tým, že nás učili programovať v štýle "tuto do okienka nakódiš, spustíš play, ak je niečo zle, oprav chybu a toto opakuj, až to bude robiť to, čo to má"
analyticke myslenie, kopa casu, trpezlivosti, schopnost chapat suvislosti a predvidat, troska zmyslu pre poriadok + 1ks cvicenej opice a mozes programovat. ale nie kazdeho bavi robit par dni nieco s takmer nulovym vysledkom a bez toho aby za ten cas s niekym prehovoril
treba na to mat predispozicie (isty sposob analytickeho myslenia) a treba k tomu mat vztah lebo niekedy je to naozaj o nervy...pisem nieco 6 hodin a furt mi to nevychadza ale aj tak s tym neseknem ani to nevzdam lebo viem ze uz niesom daleko
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
20 komentov
...ale to je možno len klam pretože som to neskúsil a nerozumiem sa tomu.....podobné ako je to s chodom bánk vo svete - sa vraví že keby všetci američania zistili na akom princípe fungujú ich banky a celkovo veľké peňažneé spoločnosti tak by vznikla revolúcia...
...no dobre, zase také podobné to nebolo
ale blbe moznosti tam su...programovanie nie je tazke, zo zaciatku mozno hej, ale cim viac programujes, tym je to lahsie, staci rozmyslat
záleží to na úlohe, ktorá sa rieši a na tom, ako vybraný jazyk a prostredie poskytujú nástroje na jej riešenie. jeden jazyk môže nemať metódu, ktorú iný jazyk má, pri čom ten druhý ale zase nemá niečo iné. potom treba vymyslieť, ako to obísť alebo ako si tam doprogramovať niečo, čo tam podľa teba už malo byť. alebo treba hľadať knižnice a orientovať sa v ich niekedy nahovno dokumentáciách.
otázka mi príde príliš všeobecná, lebo ide skôr o to, v čom to považujeme za ľahké/ťažké, je tam viac aspektov (čo ja viem - je ťažké/ľahké vymyslieť algoritmus? je ťažké/ľahké optimalizovať ho? je ťažké/ľahké naučiť sa nový jazyk? je ťažké/ľahké pochopiť koncepty ako objektovo orientované programovanie? je ťažké/ľahké naučiť sa, ako fungujú veci v pozadí, ako kompilátor, pamäť, databázy, prípadne server, atď?).
ale kebyže sa nad toto povznesiem a mám sa teda rozhodnúť vo všeobecnosti, tak ho považujem za ťažké. ale to bude možno tým, že nás učili programovať v štýle "tuto do okienka nakódiš, spustíš play, ak je niečo zle, oprav chybu a toto opakuj, až to bude robiť to, čo to má"
zalezi aj od toho ci kodis program alebo len napriklad webstranku