Ahojte,
Študujem 2. ročník na strednej zdravotníckej škole odbor farmaceutický laborant, ale po škole by som chcela ísť na medicínu, mám šancu keďže niesom na gymnáziu? A keď áno bude mi stačiť sa učiť tie modelové otázky?
Ja si myslím, že áno, keďže spomínané odbory nie sú diametrálne odlišné... tak na vysokú školu medicíny by ťa mohli zobrať, ak spravíš prijímačky. Ak sa chceš uistiť, dá sa spýtať na študijnom oddelení danej vysokej školy. Ja som to tak tiež riešila, keď som vyberala vysokú školu, aby bola kompatibilná a zbytočne neposielala prihlášku, ale tak ja som si vybrala úplne odlišný odbor. Tak skús, za opýtanie nič nedáš.
Dneska to z akej si školy nikto nerieši, ja mám kamošky na medine, čo sú z hotelovky, obchodnej a zdravotnej.
Učili sa postupne modelové otázky, ked niečo nevedeli tak som im požičala moje knihy z biologie, poprípade moje poznámky.
V pohode zrobili príjimačky, dokonca na viac bodov, ako kamošky, čo šli z gymka. Takže žiadny strach
Sancu mas urcite, neprekaza, ze nie si z gympla.
A ci ti budu stacit modelove otazky- to zalezi od toho, na aku skolu konkr. chces ist, kazda to ma trosku inak.
@nightrain hlúposť. -na zdravonej nie je tak rozsiahla biologia ako na gymnázium (hlavne čo sa týka živočíchov a rastlín), takže by si to musela dobrať (čo podla mna nie je problém) a s chémiou to je podobne... každopádne šanca je, ale radšej by som išla na tvojom mieste na doučko, aby si zistila kde všade máš medzery
Autorka temy- tak v KE mas modelovky, tam by nemalo byt nic ine na prijimackach a v MT o nicom takom neviem, neexistuju ziadne oficialne modelovky, tak sa treba ucit z gymnazialnych knih. A tu sa dostavame k podstate toho, preco je lepsie ist na gymnazium.
Ale viac k tomu maju aj tak vzdy co povedat ludia, ktori zrejme ani nerobili prijimacky na medicinu, nic v zlom.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.