@unwritten písanie správ sa myslí ako ľudom ktorí nie sú prihlásení, ale aj ako email.. čo sa často využíva aj na sociálnych sieťach.. alebo ako propagácia
davam ludom moznost okusit moj cibreny vkus v hudbe, chat s ludmi, ktori studuju inde ako ja, komunikacia/ziskavanie informacii od skupin (oblubeni muzikanti, herne studia/konkretne hry, moda, veda, atd atd)
Mám olikovaných zopár stránok, ktoré mi prinášajú cenné informácie (o rôznych podujatiach, meetingoch, príležitostiach, či len upozornia na zaujímavý článok). Mám to tak na jednom mieste, čo je super
Taktiež sa viem vďaka FB nakontaktovať na toho, koho potrebujem (pre mňa opäť lepšie než zháňať rôzne tel. čísla, emaily, ...). Vďaka FB skupinám som v kontakte s ľuďmi s podobnými záujmami, prípadne keď potrebujem niečo zohnať (napr. ubytovanie, študijné materiály, ...), je to ľahké.
Na ostatné veci fb nevyužívam, nechatujem, nehrám sa hry a ani nepridávam fotky a statusy na nástenku
v poslednej dobe len tak čumím na plochu ktorú stále refreshujem a keď nebehne nejaká super deep fotka tak ju lajknem
a mám na fejsbuku neskutočne veľa stránok lajknutých z čias kedy som bola frajer že som všetko lajkovala a neviem ako sa toho mám zbaviť, skúšala som si aj deaktivovať a znova aktivovať konto a nepomohlo
ziskavanie informácií zahŕňa aj chatovanie ... takže takto som to myslel ... ale skôr by som to slovne upravil na , výmenu informácií ... to robím na soc. sietach
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
19 komentov
sa len pýtam
@moni4441 aha
Taktiež sa viem vďaka FB nakontaktovať na toho, koho potrebujem (pre mňa opäť lepšie než zháňať rôzne tel. čísla, emaily, ...). Vďaka FB skupinám som v kontakte s ľuďmi s podobnými záujmami, prípadne keď potrebujem niečo zohnať (napr. ubytovanie, študijné materiály, ...), je to ľahké.