Zdravím som 18 ročná baba a idem do maturitného ročníka študujem agropodnikanie a premýšľam na ktorú VŠ, zaujímam sa o učiteľstvo ale keď pozerám na tie minimal. € neviem ako by som v budúcnosti rodinu zabezpečila. Viete dať nejaké návrhy?
ser na peniaze, rob čo ťa baví a radšej sa uskromni... je lepšie chodiť do horšie platenej práce čo ťa baví (nikto ti nebráni rozbehnúť vlastný biznis v školstve) ako chodiť vyžmýkaný z práce ktorá ťa nebaví a potom sa nažiť nejako "užiť si voľný čas a prachy" na čo už nebudeš mať energiu...
Hej, ale treba myslieť aj do budúcnosti a príde mi to odveci, že učitelia majú platy skoro ako upratovačka na škole a pri tom nebyť učiteľov či už na ZS alebo SŠ tak nie sú doktori nie je nikto
@anitchka O to ani tak nejde ale skôr o to či sa to oplatí lebo popri práci určite nejaké doučovania by boli nejaké veľké biznisy neplánujem tu na Slovensku nemám ani na to kontakty ktoré treba si myslím
@lele2 tak doucovania sa daju, len to mas potom zase na ukor svojho volneho casu. akoze u nas na strednej jeden robil doucovania, lenze to mal zabite cele popoludnia a este aj vikendy obcas, akoze zarobil popri tom asi pekne prachy, ale nemal volny cas
@anitchka tak to by už bolo na dohode určite by som nedoučovala 8 hodín denne to by som už mala určitý harmonogram
Ale rozmýšľala som aj nad zdravotnou sestrou ale nemám vedomosti keďže strednú mám s úplne iným zameraním aj keď berú aj takých ako som ja a veterinu som si dávno rozmyslela