Občas sa život zvŕtne príliš rýchlo na to, aby sa človek dokázal adaptovať. Pred pár dňami sa somnou rozišla frejerka, Áno, v tento láskyplný čas, po tom čo sme si dali krásne darčeky, na druhý sviatok vianočný, mi oznámila, že je medzi nami koniec. Určite to niektorí už zažili, všetko vyzerá v pohode, až zrazu z čista jasna sa dozviete, že to až tak v pohode nie je. Toto bol ten môj prípad. Nečakal som, že niečo podobné sa mi stane, a niekoľko dní som tomu ešte ani poriadne neveril. Aby som dotvoril atmosféru, musím povedať, ''she was my everything''. Ako značne introvertný, shy človek, nemám moc kamarátov, a tým že som mal ju, som nejak necítil potrebu ich hľadať. Jednoducho mi stačilo, keď sme šli niekam spolu, keď som sa chcel zabaviť, alebo vyrozprávať. Každý si vie asi predtaviť, že ma tento rozchod zlomil, hlavne z toho hľadiska, že som prišiel o svoju ''spriaznenú dušu'' a zároveň som zostal, tak nejak sám. Aj keď mám kamarátov tu, kde bývam, v meste kde študujem nemám prakticky žiadnych. Teda mám, ale nie v tom význame, že by sme spolu niekam chodili, možno občas do baru, ale to je tak všetko. A hlavne nemám s nikým taký druh spojenia, že by sme si naozaj skvele rozumeli a mohli sa rozprávať o hocičom. A teda na mňa doľahla nejaká depresia z tohto všetkého. Keďže som teraz doma, chodil som posledný týždeň celkom často vonku s kamošmi, ale keď prídem domov, zas je tu ten istý pocit prázdnoty, a niečo typu že ''aj tak ma nikto nechápe'' etc. Keď som vonku, tak nikto nič nevidí a každý si myslí, že je všetko u mňa v poriadku, ale vo vnútri sa cítim strašne zle, len presne neviem že o čo ide, neviem presne identifikovať tu príčinu. Nikto nemá rád negatívnych ľudí, no mentálne som dosť negatívny. Taksito nikto nemá rád ľudí, ktorí pôsobia ''needy''. A teda som sa našiel v nejakom začarovanom kruhu, kedy som negatívny a needy lebo nemám žiadnych skutočných priateľov, a pravdepodobne nemám žiadnych skutočných priteľov lebo som negatívny a needy. Doteraz som to nik