Musela by so mať extrémne chápavých žiakov, inak by neprežili ani prvý štvrťrok
Učiteľkou nikdy, ale keby som musela, jednoznačne dejepis, pretože ma nehorázne baví.
Biologiu A prečo? Pretože to študujem, takže by som sa v tom aspoň vyznala A keby nie to, tak geografiu. Ale uuuplne najradsej by som ucila paleontologiu Jediny hacik to ma, ze nechcem byt ucitelka.
Ja a učiteľkou/profesorkou? No to ani náhodou! Už teraz by som ľutovala tie deti lebo by som ich asi pozabíjala keby boli len z časti také ako ja v škole
Urcite humanitne predmety, tam to podla mna najviac zalezi od ucitela - Literatura, FIlozofia, Nos-ka, Dejepis, Dejiny Umenia, Estetika pripadne Hudodna a Vytvarna vychova (vyucovane poriadne...nech z toho nie je kabaret, ako na vacsine skol...)
ale urcite by som chcela ucit na vyske alebo nejakom dobrom gympli. aby tam boli decka ktore vedia ze ucit sa je dolezite a robili si svoje povinnosti. inam amen s nimi
telesnu pretoze ti telocvikari v podstate vobec nic nerobia len dochadzaju do skoly a davaju ako taky pozor na decka a za to im platia..fakt zaujimava robota..len skoda ze ucitelia maju taky nizky plat
ale nechcela by som nikdy byt ucitelka lebo staci sa pozriet na nas z pohladu ucitelov..vsak by ma jeblo asi...sproste drze a uvrestane decka vidiet kazdy den..to uz po skonceni skoly nepotrebujem
Keby som ucitel, tak by som si vybral kombinaciu: Dejepis a telesna vychova
Lebo dejepis je to najkrajsie co existuje, strasne by ma bavilo vysvetlovat pribehy o udatnych ludoch nasej historie.
A telesna preto, ze by som celu hodinu nemusel nic robit, len stat v rohu telocvicne a prechadzat sa a potom na konci zozbierat lopty a odist
No učiteľom ani za Máriu, ale keby, tak najskôr filozofiu ... (Aj keď ako predmet mám najradšej matiku) ...
Ale potreboval by som voľnosť ... To by mohla byť aj sranda ... (Alebo aj nemusela a ja by som sa na decká nasral, že nie sú ochotné trocha porozmýšľať a potrápiť si mozog)