Jasné že slovenčina , trochu čeština keďže je dosť podobná slovenčine , učím sa anglicky a nemecky ( nemčina ma vôbec ale vôbec nebaví ale nemám na výber :/ )
ono závisí aj od úrovne ovládania, ale ak nerátam slovenčinu (a pasívne češtinu), tak anglicky, nemecky sa dohovorím v pohode (ide to síce so mnou dolu vodou, ale stále to nie je tragické), fínsky tak, lámane, v závislosti od náročnosti konverzácie a toho, ako sa snaží ten druhý človek, aby som mu rozumela
trochu estónsky a švédsky, ale je to zatiaĺ riadna bieda
(udmurtčinu a latinčinu nerátam, hoci som sa trocha učila, neviem vážne ani ceknúť
@flyleaf tak dokonale ako sk neviem nič, to by som musela roky žiť v tej krajine
podla mna velmi slusne anglicky, dohovorim sa nemecky ..a po cesky vie kazdy to sa nerata tak dva ale planujem na vyske este francuzky a rusky tak budu 4
@flyleaf no na inej úrovni, ale sústredím sa len na angličtinu a slovenčinu, lebo to študujem a po chorvátsky chcem vedieť, lebo tam chodím každý rok ....ale inak som desný antitalent na jazyky
slovencina cestina, anglina, nemcina, taliancina, chorvatcina, z latiny nieco este prelozim, a kedze viem po chorvatsky, tak sa na balkane dohodnem aj so slovincami, bosnakmi a podobne ale to neratam
ovládam ich veľa... srní, medvedí, hlavne diviači, ale aj ľudský... je ich oveľa viac, napríklad pri jeleňoch sa stačí začať válať po zemi a máte ho získaného !
Slovenčina, čeština, angličtina, francúzština, dohovorím sa "ako tak" po maďarsky a po rusky rozumiem, ale nevykoktám sa. A chcem sa naučiť po taliansky.
Slovensky, česky bez problému Angličtina mám úroveň C1 nemčina.. no, tatka považujem ja sama za nemca, takže rozumieť niečomu rozumiem .. samozrejme ako polština, chorvátština a podobné hovadiny tiež..
moree ta 4 cesky viemkyy docela joo.. pootm po slovensky jasne zee.. potom po rusky totiez vie celkom fajne.. len sklonovanie mi nejde