Ahojte, taký rýchly prieskum rečových schopností birzdákov Nemáte problém/strach/trému,atd, keď si máte niečo objednať v mekáči alebo vybaviť niečo či už osobne alebo telefonicky a podobné prípady kde začínate hocijakú komunikáciu
Ja s tým nemám problém vôbec. Teda všetci moji kamaráti majú s tým veľké problémy, a preto to vždy nechávajú na mňa a tak sa niekedy cítim ako čašníčka pretože si musím niekedy pamätať aj 8 objednávok a správne to nadiktovať xD
kedysi mi to robilo velky, velky, fakt velky problem. ozaj to narusalo moje fungovanie. teraz uz zvladam takmer vsetko skvelo, akurat to telefonovanie, no, na to sa vzdy pripravujem. na toto nic ine ako skusat, trenovat, opakovat nepomaha. potom je to uz pre cloveka normalna vec.
keďže som brigádoval ako študent v callcentre, tak s telefonovaním problém nemám... ani s komunikáciou s ľuďmi face to face, trému som sa naučil ovládať vzhľadom na svoje povolanie... jediný problém s komunikáciou mám v mekáči... ale to bude asi tým, že som v ňom v živote nebol a nebudem...
nikdy som s tym nemala problem a ani nemam. telefonujem hocikedy hocikam, vybavovala som posledne tyzdne fakt dost neprijemne veci, ale co uz aj taky vie byt zivot.je mi to v konecnom dosledku jedno co si o mne kto mysli, snazim sa spravat ludsky a v takmer vsetkych pripadoch dostavam ludskost aj z druhej strany.
paradoxne ale mi uz zacina vadit sa zhovarat s niektorymi mojimi kedysi dobrymi kamosmi, mam totiz pocit ze len zo mna tahaju informacie, zabavaju sa na cudzom nestasti a vzdalujeme sa si navzajom.
@annyejnji@Nathalie_ to s tým objednávaním je taká ta posledná situácia ktorú som myslel, tam moc hovoriť nemusíš, skôr to nejaké vybavovanie veci keď chceš niečo povedať nejaká reklamácia, volať ohľadom niečoho a pod, dopredu si hovorím čo poviem a poväčšine sa aj tak nedrzim plánu
@Felinna to aby som si našiel robotu kde budem veľa komunikovať, keď to chce tréning