anglina boli lážo-plážo hodiny, na ktorých sa viacej rehotalo ako učilo.
Zanechalo to síce následky, ktoré sa mi už ale našťastie podarilo odstrániť.
V ankete to nie je, ja som mal najradšej naše hodiny Športovej prípravy
slovenčina, totižto mala som ju rada ešte aj na strednej do druhého ročníka, ale potom prišiel človek, ktorý rozvrátil moje nadšenie z literatúry a bolo po všetkom...
ešte dejepis sa mi ľúbil aj na základke aj na strednej, dodnes nechápem dokonale fakt, že študujem to, čo som nikdy v živote nepredpokladala, prírodopis ma učila učiteľka, ktorá mi čudnými spôsobmi poukazovala, že ma treba separovať od ostatných za to, že mám mamu na škole, chémia mi nikdy nešla na základke, hoci ma učila dobrá učiteľka, a na strednej sa to obrátilo, tu je dôkaz, že záleží od učiteľa, aspoň pre moju slabšiu povahu v boji o známky.... proste sa obraciam na to, v čom sa mi darí, a kašlem na to, škola nie je prvoradá aj tak
Angličtina - no coment, som nemčinár (ale nemal som ju rád od 8. ročníka a v podstate až do dnes)
Slovenčina - učiteľka takmer neschopná rešpektu, nič moc, žiadna motivácia sa učiť
Matematika - po prechode na druhú školu, kôli likvidácii tej prvej, nastal neuveriteľný kvalitatívny posun dopredu. Učiteľka staršieho dáta bola skutočne schopná naučiť - dotiahol som to už v prvom polroku na dvojku. A hlavne mala rešpekt, aj iskru humoru. To sa o tej prvej nedá povedať, lebo tá nevedel vôbec naučiť, aj keď bola sympoška a bola dobrá
Dejepis - no coment, totálna nezaujimavá sračka do 9. ročníka - druhá svetová vojna a tak boli dosť v pohode veci, ale nemusel som moc novú učiteľku
Prírodopis - sračka, v 9tom ročníku hrozne desná nuda
Zemepis - to isté čo prírodopis
Fyzika - nepotrebný predmet, staršia učiteľka neschopná normálne naučiť aj kôli nízkemu rešpektu
Chémia - raz som stál dokonca na jednotke, ale v 9tom ročníku ma to dosť prestalo baviť... a priznám sa, že dodnes nechápem ako sa riešia chemické rovnice, to bude pre mňa navždy záhada pochopiť to
Celkovo z toho vyplýva, že škola mi nič nehovorí, lebo predmety samá nuda a učitelia takmer všetci tiež. Hlavne som sa učil sračky, ktoré mi dnes vôbec netreba
no ja asi naj dejepis lebo nas mal taky učitel ktorý raz vyskusal aj to nam dopredu povedal a daval jednotky za tajničky alebo tak xD jednoducho mala som rada dejepis ale aj tie učivá boli zaujimave
co ja viem, mozno posledne momentalne mame najlahsiu chemiu tak asi preto,ale inak mam celkom rada aj anglinu a matiku, jazyky v celku mozem,ale nemina no to velmi nie
@26 záleží od učiteľa. Čo som bol na základnej škole tam sa mi ho fakt trebalo učiť. Ale čo som teraz na strednej druhý ročník kde zase berieme prvú svetovú v podstate všetko už viem od základky kdežto moji spolužiaci z iných škôl ma niekedy strašne ohromujú svojou nevedomosťou pre mna úplne triviálnych vecí...
...fakt matika najviac, lebo:
SLOVINA-mam z nej 1, ale inak neskutcne nudny predmet, len sklonovanie, autori, rozne poucky, gramaticke kategorie,slohove postupy atd...jedine, co ma na slovine bavi, su diktaty
NEMCINA- tiez z nej mam 1, ale nebavi ma, bavi ma, ked sa rozpravame, ked mam napisat nejaky text o niecom atd...ale cvicenia v knihe=strasna muka
ANGLINA- ehm...mam ju raz do tyzdna, aj to tam nic nerobime, triedna robi nastenku, upratuje, skontroluje kvety atd. ...ale inak sa chcem strasne naucit anglinu
DEJEPIS- uci nas ucitel, ktory je strasne divny, vlastne on ani nie je ucitel, ale prijali ho lebo nemali nikoho...je velmi nechapavy, smrdi...dejepis s nim=volna hodina...cize tiez nic moc, ale to si kazdy myslel, ze pri nom bude mat kazdy 1...ale on si velmi potrpi na presne vyrazy, napr. v pisomke nenapises to iste slovo ako je v knihe/zosite, tak uz ti neuzna celu otazku...alebo minule jeden chalan pisal na pisomke ciernym perom, lebo nemal modre...a inak mal vsetko dobre...a ucitel mu dal 2, s tym, ze "vsak si pisal ciernym a ty by si chcel 1?!.."
PRIRODOPIS- nebavi ma ucit sa zakladne zivotne prejavy(regulacia, vylucovacia sustava, pohybova sustava,travenie,rast a vyvin,dychacia a obehova sustava..) prvokov, prhlivcov, ploskavcov, obruckavcov,clankonozcov, cicavcov,ryb,plazov,obojzivelnikov a neviem coho este..a tiez blba ucka...35min skusa a potom ide vysvetlovat latku a este si kresli obrazky buniek, prhlivce, nepohlavne rozmnozovanie atd. ...co potom povie, ze ani nemame vediet, ale ze is mame urobit poznamky doma...ale nestazujem si...kazdy je nejaky
ZEMEPIS- taktiez ma nebavi ucit sa priemysel vsetkych moznych rozvojovych krajin, problemy rozvojovych krajin atd. ...ale inak celkom sa da, len sa na pisomku furt stresujem dost, a nakoniec je vzdy strasne lahka...
CHEMIA- nebavi ma riesit alkeny a alkiny...alebo ucit sa vlastnosti a vyuzitie latok, kyselin atd. ...este tvorit vzorce je aspon teraz v deviatke lahke, o osmicke ani nehovorim...ale tie veci, ktore sa musim ucit(biflit) to neznasam a nielen na chemii
FYZIKA- treraz v deviatke to bolo zatial vela kreslenia a rysovania, co mi velmi nejde ...a inak ucka si mysli, ze to viem, ze sa ucim atd. cize dobre
MATIKA- skvela ucitelka , na jej hodine je sranda, nauci nas toho dost, je aj prisna niekedy, ale aj to je na nej super, myslim, ze objektivne hodnoti, aj ked minuly rok ma teda riadne nasrala, ked mi dala 3 na vysv. ...pripravovala sa s nami na komparo, bude nas pripravovat na monitor..mam ju rada, najlepsia ucka, aku som kedy mala(nehovorim len o matike)..aj ked z matiky mam najhorsie znamky, ale bavi ma a to je hlavne pre mna...
..potom su tu este take ze telesna,vytvarna,obcianska,etika,hudobna...tie sa neznamkuju, ale este ako tak je telesna, ked behame a tak..inak nic
ZHRNUTIE: predmety(matika), z ktorych mam najhorsie znamky ma bavia a vyzivam sa v nich..naopak predmety, z ktorych mam 1(vsetky ostatne), ma neskutocne nudia
Telesna u mna A z takych kde sa učilo asi angličtina. Dnes už do školy nechodím no angličtinu sa učím stále. Pomáha mi metóda Imitum : » www.imitum.com/efektivna-metod... dá sa cez ňu naučiť priamo rozmýšlať v angličtine škoda , že som s ňou nezačal už na základnej.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
30 komentov
Zanechalo to síce následky, ktoré sa mi už ale našťastie podarilo odstrániť.
V ankete to nie je, ja som mal najradšej naše hodiny Športovej prípravy
Slovenčina - učiteľka takmer neschopná rešpektu, nič moc, žiadna motivácia sa učiť
Matematika - po prechode na druhú školu, kôli likvidácii tej prvej, nastal neuveriteľný kvalitatívny posun dopredu. Učiteľka staršieho dáta bola skutočne schopná naučiť - dotiahol som to už v prvom polroku na dvojku. A hlavne mala rešpekt, aj iskru humoru. To sa o tej prvej nedá povedať, lebo tá nevedel vôbec naučiť, aj keď bola sympoška a bola dobrá
Dejepis - no coment, totálna nezaujimavá sračka do 9. ročníka - druhá svetová vojna a tak boli dosť v pohode veci, ale nemusel som moc novú učiteľku
Prírodopis - sračka, v 9tom ročníku hrozne desná nuda
Zemepis - to isté čo prírodopis
Fyzika - nepotrebný predmet, staršia učiteľka neschopná normálne naučiť aj kôli nízkemu rešpektu
Chémia - raz som stál dokonca na jednotke, ale v 9tom ročníku ma to dosť prestalo baviť... a priznám sa, že dodnes nechápem ako sa riešia chemické rovnice, to bude pre mňa navždy záhada pochopiť to
Celkovo z toho vyplýva, že škola mi nič nehovorí, lebo predmety samá nuda a učitelia takmer všetci tiež. Hlavne som sa učil sračky, ktoré mi dnes vôbec netreba
to bolo davno ked som bol na ZS uz piaty rok tam nie som a je mi dobre
SLOVINA-mam z nej 1, ale inak neskutcne nudny predmet, len sklonovanie, autori, rozne poucky, gramaticke kategorie,slohove postupy atd...jedine, co ma na slovine bavi, su diktaty
NEMCINA- tiez z nej mam 1, ale nebavi ma, bavi ma, ked sa rozpravame, ked mam napisat nejaky text o niecom atd...ale cvicenia v knihe=strasna muka
ANGLINA- ehm...mam ju raz do tyzdna, aj to tam nic nerobime, triedna robi nastenku, upratuje, skontroluje kvety atd. ...ale inak sa chcem strasne naucit anglinu
DEJEPIS- uci nas ucitel, ktory je strasne divny, vlastne on ani nie je ucitel, ale prijali ho lebo nemali nikoho...je velmi nechapavy, smrdi...dejepis s nim=volna hodina...cize tiez nic moc, ale to si kazdy myslel, ze pri nom bude mat kazdy 1...ale on si velmi potrpi na presne vyrazy, napr. v pisomke nenapises to iste slovo ako je v knihe/zosite, tak uz ti neuzna celu otazku...alebo minule jeden chalan pisal na pisomke ciernym perom, lebo nemal modre...a inak mal vsetko dobre...a ucitel mu dal 2, s tym, ze "vsak si pisal ciernym a ty by si chcel 1?!.."
PRIRODOPIS- nebavi ma ucit sa zakladne zivotne prejavy(regulacia, vylucovacia sustava, pohybova sustava,travenie,rast a vyvin,dychacia a obehova sustava..) prvokov, prhlivcov, ploskavcov, obruckavcov,clankonozcov, cicavcov,ryb,plazov,obojzivelnikov a neviem coho este..a tiez blba ucka...35min skusa a potom ide vysvetlovat latku a este si kresli obrazky buniek, prhlivce, nepohlavne rozmnozovanie atd. ...co potom povie, ze ani nemame vediet, ale ze is mame urobit poznamky doma...ale nestazujem si...kazdy je nejaky
ZEMEPIS- taktiez ma nebavi ucit sa priemysel vsetkych moznych rozvojovych krajin, problemy rozvojovych krajin atd. ...ale inak celkom sa da, len sa na pisomku furt stresujem dost, a nakoniec je vzdy strasne lahka...
CHEMIA- nebavi ma riesit alkeny a alkiny...alebo ucit sa vlastnosti a vyuzitie latok, kyselin atd. ...este tvorit vzorce je aspon teraz v deviatke lahke, o osmicke ani nehovorim...ale tie veci, ktore sa musim ucit(biflit) to neznasam a nielen na chemii
FYZIKA- treraz v deviatke to bolo zatial vela kreslenia a rysovania, co mi velmi nejde ...a inak ucka si mysli, ze to viem, ze sa ucim atd. cize dobre
MATIKA- skvela ucitelka , na jej hodine je sranda, nauci nas toho dost, je aj prisna niekedy, ale aj to je na nej super, myslim, ze objektivne hodnoti, aj ked minuly rok ma teda riadne nasrala, ked mi dala 3 na vysv. ...pripravovala sa s nami na komparo, bude nas pripravovat na monitor..mam ju rada, najlepsia ucka, aku som kedy mala(nehovorim len o matike)..aj ked z matiky mam najhorsie znamky, ale bavi ma a to je hlavne pre mna...
..potom su tu este take ze telesna,vytvarna,obcianska,etika,hudobna...tie sa neznamkuju, ale este ako tak je telesna, ked behame a tak..inak nic
ZHRNUTIE: predmety(matika), z ktorych mam najhorsie znamky ma bavia a vyzivam sa v nich..naopak predmety, z ktorych mam 1(vsetky ostatne), ma neskutocne nudia