Čaute, čaute..no asi rok ma už drží toto, že až raz budem velká, budem robiť letušku, najlepšie pre emiráty, ale ešte predtym si spravím výšku zameranú na jazyky, až dokončím gympel. Je tu niekto, kto už takto pracuje? ( nie pre Ryaniar) alebo niekto kto
momentálne študujem anglický a francúzsky jazyk pre európske inštitúcie a ekonomiku, pred tým som chcela veľmi byť letuškou, no teraz to beriem len ako poslednú možnosť, ak sa nevyskytne niečo lepšie... ale skús pogoogliť ja som tak našla pár blogov letušiek, ktoré napr bývajú v dubaji a majú sa fakt bohovsky, problém je v tom, že by si nemohla mať žiadneho chlapa, ani rodinu, pretože stále len cestuješ, čo ja si v budúcnosti predstaviť nedokážem..
Letušky mi prídu ako slúžky v lietadle, veď tam nič nerobí len tlačí pred sebou vozík a pýta sa "Kávu alebo čaj?", potom pozbiera odpadky, odpovedá na stupídne otázky cestujúcich...
Aj ja mám na gympli anglinu a franinu tento rok z franiny plánujem doucko, lebo z nej pojdem maturovat. Presne tie blogy som čitala á presne Dubai je mojím snom ja viem, velkej časti ludi taký život nevyhovuje, ale to je povolanie ako pre mňa. A kde je škola na ktorej študujes?
no čo ja som to tak zrýchla niekedy pozerala tak neviem o tom, že hneď by ťa zobrali na nejaké luxusné lietadlo v Dubai. Všade vyžadujú prax takže pravdepodobne budeš lietať najprv ceznizkonákladové spoločnosti. a inak, letela si vôbec niekedy v zime, v zlom počasí, keď sneží alebo fúka silný vietor? to nie je ako tie pohodlné lety keď ideš v lete na dovolenku s trochou turbulencii
@3 v 16tich som si tiež myslela, že by mi to takto vyhovovalo... veď uvidíš časom každopádne štúdium jazykov má široké uplatnenie takže sa nebudeš musieť báť, pretože keď ti nevýjde jeden sen, máš na výber plno ďalších.. inak chodím na UPJŠ v Košiciach