prvy rok mi davali 200 eur mesacne, teraz mi davaju 150 eur mesacne, ale kedze mam ok vyplatu, z ktorej v pohode zijem, tak mi tych 150 eur posielaju na sporiaci ucet
Tak tie vydavky vyssie vratane na nwm auta atd. som si platila sama, inak do mna mama “investovala” na stravu a teda asi energie v spolocnom byvani ale dostavali sme sirotske a vdovske, kym som bola student, takze teoreticky to bolo pokryte z toho
Ja som tiez vystudovala vdaka sirotskemu a prospechovemu stipendiu. Mamina by nemala financie na platenie nasho studia. A son rada, ze to dopadlo tak, ako dopadlo.
a teda, ja som uplne nadsena studiom, a myslim si, ze by som sa do vela veci nedonutila nebyt skoly - takze v tomto smere, mi vysoka skola na nieco bola, vseobecne nemam nejako strach, ze sa neuplatnim, vzdy sa najde nejaka praca
no platili mi ubytko,co bolo najprv tak 40e a ptm sa to sice zvysilo,ale rozdiel som si platila ja + davali mi na jedlo peniazky a este ntb mi kupili. ten mi vydrzal 8r
cize nic extremne,jasne,ze to neboli vyhodene peniaze do vzduchu, to do mojich sestier investovali oveeeela viac +ja som si to doma odmakala dost, aj navyse
a este ked som bola na stazi v moskve,tak mi poslali peniaze,ale moje sestry to nasralo,tak som im to vratila, lebo som to nemohla dalej pocuvat uz
V prvaku mi ešte platili ubytko väčšinou oni to som si ja ešte dosť platila za zuby ale neskôr už som si to sama čiže len stravu ktorú som si občas bravala z domu inak nič
Tak celkom sa za to hanbim ale whatever, rodicia mi posielali mesacne 400 pocas 3 rokov cize pochuja penazi, ani ked som si nasiel staz co platila ok tak mi stale posielali a aj tak som po 3 rokoch skoncil bez bakalara ( akoze oficialne som mal len na rok prerusene studium lebo tam bolo viacero veci naraz co ma donutili nedostudovat ale nezvladol by som sa asi vratit do brna)
Skola mi ale urcite vela dala, minimalne po znalostnej stranke.
rok som studovala na jednej vš a potom som prestupila na druhu.