Že by sme boli na tom rovnako? práve sedím doma, zatiaľ, von idem až neskôr, nerobím nič výnimočné, všetci pijú, len mňa to neláka, všetci sa zaje*ávajú, len ja to nemám v povahe, som maximálne verná ...kde je problém?
ja nepijem, nefajcim, nedrogujem, ani neplanujem robit jednu z tych veci, nechodim na disko, nechodim von s ciganmi, nerobim debiliny, zle ludom, a podobne veci
nič nerobiš?? sťažuješ sa tu že nič nerobiš čiže že sa strááášne nudíš.. nudia sa len nudny ludia ktorych nic nebavi a maju nudny život(ty)..a preto ta nikto nechce a tak ti treba mozes si za to sama!!!(pravda bolí)
ja uz nepijem,nezajebavam sa žijem naplno a preto mam supáá kamošov..slovo NUDáá bléé
3-ja pijem fajcim sem tam aj nejake fun drogy-a planujem robit tieto veci tak do 25..tez nechodim von s ciganmi robim debiliny robim ludom zle a tez som velmiiiiii stastny a spokojny so zivotom. haluzz
tak isto momentalne sedim doma jak kokot lebo si hladam pracu...vsetci kamosi robia alebo studuju a momentalne nemaju cas..priatelka pride az o tyzden tak dovtedy sa nudim
Mi povedz, pre pana Jana , ako sa o teba maju zaujimat ludia, ked ani nevedia, ze zijes , ked si stale zavrety len doma..Takto si kamosov nenajdes, mal by si vyrazit niekam na nejaku zurku a uvidis, ze tam niekde najdes zaujimaveho cloveka, s ktorym by si si rozumel
ano mam podobny problem.neznasam tak ytrapny styl zivota.j epiatoka ja sedim doma, aj budem, lebo normalnych ludi nepoznam vela...a radsje sedet doma ako byt s primitivmi
som na tom podobne, napr teraz, piatok, ja mám dom sama pre seba a čo budem robiť? kukať telku alebo byť na nete, žiadna párty alebo čo nehrozí. a som happy