Ak áno, potreboval by som poradiť od skutočných odborníkov. Zaujíma ma totiž koľko pinová je v tomto netbooku pamäť RAM, a či je možné ju zvýšiť s pôvodných 1GB na aspoň 2GB a viac. Ďakujem za odpovede !
@night@myzu252010 práveže podla toho čo som čítal v recenziách používatelov/na fórach, vyrábal sa v dvoch prevedeniach, jeden s RAM integrovanou na doske a jeden s normálnym slotom
netbook som našiel so štyrmi označeniami (Asus EEEpc 1011px blk110S, blk110S-R, blk178S a blk111S) no Asus nikde neudáva ktoré z nich slot má a ktorý nie, niektorí predajcovia neudávajú ani len to označenie, očividne v tom všetci majú bordel
čiže @myzu252010 buď pozri na krabicu od nb či tam nenájdeš jedno z tých označení, blk110S by mal mať slot, blk110S-R podla všetkého nemá, u ostatných som si nie istý
alebo najlepšie otoč netbook hore nohami, odmontuj 4 skrutky a pod nimi uvidíš buď RAM-ku ktorú môžeš vybrať, alebo iba dosku
@myzu252010 moj brat ho ma a ten slot tam neni..uz sme to pozerali...v kazdom pripade ak je aj verzia s nim tak si to radsej pozri...btw neviem na co konkretne tu ram potrebujes ale ak sa ti zda byt ten notas pomaly hod si tam win8 a budes prekvapeny
@hoperwale aj aj...mam uz finalnu verziu..tu ktora sa bude cca o 2 mesiace predavat...pred par dnami to vyslo...na normalnom pc to ide BLESKOVE...tak rychly win si este asi nezazil na netbooku to ide na ten hw tiez dost dobre...niekolkonasobne rychlejsie ako xp alebo win7...akurat ma stve ze metro na netbooku nejde...resp nejdu otvorit tie aplikacie pretoze rozlisenie 1024x600 je malo...potrebuje minimalne 1024x768...hadam to v nejakom update fixnu lebo to by bol velky problem ale v desktope funguje vsetko na 100%...este zo ziadneho os som nebol tak milo prekvapeny...hlavne ked ide o win a akurat je nezvyk ked tam neni tlacitko start..niektore veci mi troska trvalo kym som nasiel...hlavne prikazovy riadok atd