Čaute, mám 17 a študujem 2. rok na SŠ. Pred nejakým časom som začala premýšľať, na akú výšku pôjdem po skončení strednej. Najviac by ma bavila medicína. Problém je v tom, že neštudujem na gympli ale na SŠ s ekonomickým zameraním, proste na škole nemám ani
Určite šancu máš, len sa musíš maximálne snažiť, ak sa tam chceš dostať, pretože niekedy sa tam nedostane ani jednotkár z gymplu. Je to hlavne o tom, ako sa pripravíš na prijímačky podľa mňa
Uff .. Tak to je super kombinácia teda ... Moj nazor je ze si musis určiť priority co chces viac - či Vysnívané povolanie alebo zivot vonku ... Ja tiež plánujem ->(snáď to vyjde medicína (budem mat bilingvalny gympel , kde sú tiež na úkor chémie biológie jazyky, no myslim ze ked velmi chces , dober si gymnaziálne učivo , este mas vela času , ucit sa ucit sa ucit sa).,. Myslim ze 90% mladých chce odísť zo Slovenska momentálne ... No moja priorita je medicína ... A potom ked budes vediet jazyk a budes ze fakt šikovna , uplatnis sa po výške aj vonku moj nazor ale zmení sa urcite este vela za ten cas
Keďže chodíš na SŠ, na ktorej nemáš ani biolu, ani chémiu, radím ti, aby si si zohnala knihy a všetko si doberala. Na gympli je toho na chémii a biole fakt veľa, ani to dokonca na prijímačky na medicínu nestačí, takže budeš musieť fakt zamakať, dobrať si stredoškolské učivo + sa učiť aj otázky na prijímačky, ale ak po tom fakt tak veľmi túžiš, tak ak sa začneš učiť už teraz, tak podľa mňa by si to zvládnuť mohla.
Mozes aj 3 krat prepadnut ak mas k tomu vztah skus to.Mam kamaratky chceli ist na lekarsku fakultu do ke pohoreli ako fakle ak sa naucis otazky tak to mas v kapse sam sa pripravujem
Asi ťa sklamem, ale ak nie si mega hlavička na biolu a chémiu tak z ekonomickej sa tam nedostaneš. Už len tie tvoje pochybnosti či medina či niečo iné mi hovorí, že to nie je pre teba. Medicína nie je pre každého a zvládne to len ten, čo má k tomu vážne vzťah a veľmi to chce.