neviem, nečítala som vaše komentáre, ale len tolko že dnešná mládež by si mala uvedomiť že nejde o fyzickú krásu ake krásu srdca..... a babám, ktorým ide len o peniaze a krásu by som nikdy neverila .....
Je to fakt dosť hlúpa otázka, odhliadnuc od jej hlúpej formulácie. Kamarát pracuje ako model a má veľký problém nájsť si dievča. To len tak, pre ilustráciu nesprávnosti otázky.
@milo5 Áno, krása je relatívny pojem, ale s tvojou definíciou charizmy nesúhlasím...
Charizma je o tom, keď stretneš človeka (je jedno akého pohlavia, charakteru, výzoru, veku...) a máš pocit že ten človek je úžasný, aj keď reálne netušíš aký je. Alebo ťa ten človek proste zaujme už len tým že prejde okolo (a stále je jedno ako vyzerá)
@Galinka , ze prejde okolo netusis aky je a predsa ta zaujme? Tak taky by som chcel byt Tak ked dam nabok tu "krasu", nejak mi z toho nic nevychadza. Mozno to bude daky parfem ta charizma alebo co? Charizma je vnutorne vyzarovanie, vyzarovanie z prejavou toho cloveka. To nie je ziadne X ziarenie alebo UV Proste takych ludi je malo a je sproste od zien sa specifikovat iba na to. Dolezite je srdce
Aj keď je slovo charizma značne sprofanované, asi viem, o čom je reč. Aj keď je slovné spojenie, že krása je relatívny pojem, klišé, je pravdivé. Ale zas tak jednoduché to nie je, ako si to naznačila. Ak okolo teba niekto prejde, len ťažko môžeš zachytiť jeho charizmu. Vtedy je to skôr o tom povrchnom vneme, teda o tom, že zaregistruješ jeho fyzično a prípadne pocítiš sympatiu k jeho výzoru. Ako správny narcis použijem ako príklad seba. Nepoznáš ma. Nevieš ako vyzerám. Prejdem okolo teba a čo? Pokiaľ sa neozvem, nepočuješ môj hlas, nevieš, ako sa vyjadrujem, aká je moja gestika a mimika. A to sú dôležité veci pri dotváraní si dojmu t druhých. A myslím si, že charizma spočíva aj v tom.
Nenechaj sa pomýliť. Ženy tento pojem nevymysleli, len sa dnes často pretriasa a akosi je príliš ambivalentný. Srdce je síce dôležité, ale s charizmou veľmi nesúvisí.