My to tak máme na niektorých hodinách.. Respektíve na väčšine sa žiak musí najprv sám ohodnotiť a potom ho akože učiteľ buď uvedie na správnu mieru Alebo sa teda zhodnú...
A trebárs na seminári z NOSky hocikedy hodnotí trieda odpovedajúceho, s tým, že ide za dvere a nevidí, kto ako hlasoval... A dostane tú známku, za ktorú bolo najviac ľudí.
My sme veľmi kolektívny takže keď sa nás minule na DBS pýtal že či lepšia alebo horšia pri všetkých čo boli nerozhodne sme jednohlasne odhlasovali lepšia aj keď si to niektorí ani nezaslúžili Takže myslím že by to veľmi nefungovalo
Reku žeby som bol aj vyznamenaný potom hádam my to máme tiež že na niektorých hodinách sa učiteľ opýta aj žiaka aj triedy čo si zaslúži ale väčšinou si to ohodnotia samy...a mňa to nejak netrápi,buď sa naučím a prihlásim sa alebo neviem a dúfam že ma nevyvolá,ak hej tak rovno za 5...
podľa mňa by to nebolo fér, alebo lepšie povedané, nebolo by to férovejšie ako teraz..lebo nielen u učiteľov, ale aj v kolektíve decák existujú ľudia, ktorých sa kolektív zastane viac a tiež takí, o ktorých kolektív nejak moc nestojí... takže nebolo by to fér
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
20 komentov
A trebárs na seminári z NOSky hocikedy hodnotí trieda odpovedajúceho, s tým, že ide za dvere a nevidí, kto ako hlasoval... A dostane tú známku, za ktorú bolo najviac ľudí.
že sa to mne nikdy nestalo? bohužial už ani nestane, no čo roky sú roky..filip
ale najlepšie je, ked hodnotí trieda,to by mal každý jednotky
Ale na chémii to bolo zaujímavé:
učiteľ- ja som vymyslel taký nový systém. Tu ti napíšem do žiackej podpis a ty si napíš akú chceš známku.
Iba blbec by nepovedal že chce jednotku. Tak mi aj dal 1 (normálne, nie len do žiackej)