Ahojte.. Založila som si študentský účet v SLSP.. Včera mi naň prišli peniaze a chcela som si ich dnes ísť vybrať.. Po vložení karty mi vypísalo že karta je chybná.. Viete mi poradiť ako ju aktivovať?
Čo robiť pri platení kartou alebo pri výbere z bankomatov v prípade nepredvídaných situácií?
V takých prípadoch je potrebné sa okamžite obrátiť na obchodné miesto Slovenskej sporiteľne alebo na službu Sporotel.
Zavolaním na telefónne čísla 0850 111 888 (zo zahraničia +421 2 58 26 81 11), 0915 111 888 (zo zahraničia +421 915 111 888), 0910 111 888 (zo zahraničia +421 910 111 888)sa spojíte s automatickým hlasovým systémom sporiteľne, ktorý vám ponúkne možnosť prepojenia na operátora.
@acvd43xa7w
no kedze sa mi to stalo rano o siestej, banka bola este zavreta, musela som utekat na bus, nie som doma a sedim na seminaroch a tie peniaze potrebujem dnes, tak by som bola povedala ze je to celkom dost velky problem a dufala som ze sa to da aj dako z netu
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
7 komentov
V takých prípadoch je potrebné sa okamžite obrátiť na obchodné miesto Slovenskej sporiteľne alebo na službu Sporotel.
Zavolaním na telefónne čísla 0850 111 888 (zo zahraničia +421 2 58 26 81 11), 0915 111 888 (zo zahraničia +421 915 111 888), 0910 111 888 (zo zahraničia +421 910 111 888)sa spojíte s automatickým hlasovým systémom sporiteľne, ktorý vám ponúkne možnosť prepojenia na operátora.
no kedze sa mi to stalo rano o siestej, banka bola este zavreta, musela som utekat na bus, nie som doma a sedim na seminaroch a tie peniaze potrebujem dnes, tak by som bola povedala ze je to celkom dost velky problem a dufala som ze sa to da aj dako z netu