aj keď som narodky mala u v apríli, iba teraz riešim občianku - jednak preto, lebo som nemala cez školu čas (študujem preč z domu v malej dedine ) a jednak preto, lebo som čakala na tie medzinárodné. Nedajú mi nejakú pokutu, že ta
nie neboooj nedaju ti pokutu ja som mala narodky v januari a obciansky som si vybavila asi o 4 mesiace neskor...nic v pohodee...nestratis to ani nic..nestresuj zbytocne..
No, presne toho som sa bala aj ja, ze stratim.. Ale ja ho ajtak nikam so sebou nenosim (i ked sa ma, ale kaslat na to), akurat ked musim.. Takze vybavis a zalozis do policky, no..
@4 ta sak to je dobre ze ziaden usmev tak ma vyzerat uradna fotka a ne ze sa tam skeris jak zhulena sice ciernobiela uz byt nemusela ale tak co uz .....
ako odfot to ale v neakom programe zacierni vsetky osobne udaje cisla atd.....mna napadlo ze si sfotim ocovu vojensku ID ale tak to by som tam musel tak ci tak vsetko zamazat a to by uz nebolo pekne takze ju budem len pekne nosit na krku .......
kamos mal narodky v maji a chcel mat tu europsku obcanku tak cakal do jula...taka zenska z policie tam zacala nadavat jeho mame ze co idu tak neskoro..ale niektori to maju na haku kedy kto ide...
ja mam obcanku uz tyzden sice mam narodky az za mesiac...a je strasna radsej by som veru chcela tu staru...ja mam pas este klasicky kde som sa nemusela podpisovat, tak som este nevedela ako to je...a teraz ked som sa podpisovala na obcanku, moj podpis vyzeral normalne dobre, ale aj po tom ako mi dovolili sa podpisat 10 krat ten podpis po zvacseni vyzera akoby som sa prave ucila pisat alebo ho pisala lavou rukou a uz ho nikdy nenapodobnim
si spravila blbooost ze si cakala..europske su hrozne ja ho mam a
-ta ciernobiela fotka ma sere neskutocne
-nemozes nic, ne ze sa skeris ale ani kus sa usmiat aby si nevyzerala jak keby ta niekto mal zmlatit..