Ahojte. Je tu niekto taký, kto uvažuje po skončení Bc. odísť do zahraničia? Chcela by som prerušiť štúdium po Bc. a ísť sa niekde zdokonaliť v angličtine, spoznať nových ľudí. Je tu možno niekto taký kto má podobné plány ? Možno dobrovoľníctvo? Píšte
ja chodím každé leto a poviem ti to narovinu, pokiaľ nemáš jazyk na úrovni tvojho odboru čo študuješ (termíny, problematika apod.), tak si prácu v tomto smere nenájdeš inak sa dá v pohode spoznať s ľuďmi ale to je pre každého inak, ja som sa stále snažil byť veselá kopa a každému som padol do oka a išli sme po práci do baru
Nechcem ísť pracovať rovno do toho odboru, ktorý študujem. Som otvorená novým veciam, naozaj hocičo skúsim Môžem sa spýtať kam chodíš každé leto( krajina)? Ja by som len na nejaký čas chcela vypadnúť, naučiť sa poriadne angličtinu a potom sa vrátiť doštudovať aj Mgr. To, čo študujem ma baví, len slovenský systém ma nejako odrádza po 3 rokoch :/
Ach, v poslednej dobe tiež nad týmto uvažujem. A asi ani nepočkám na dokončenie Bc.(ešte to mám ďaleko celkom)
Možno už tento rok by som niečo chcela. Veľmi ma to láka, je veľa krásnych miest, ktoré som nevidela a môžem. A ľudia tiež a kultúra a všetko. A premýšľala som tiež aj náš dobrovoľníctvom. Raz by som chcela nabrať dostatok odvahy a ísť do Afriky. Dá sa ísť napr. aj len na nejaké 3mesiace, to je tuším minimum čo som čítala. Ale uvidí sa.
A určite chod! Bude to skvelý zážitok a kedy, ak nie teraz?
@marjy77 neviem ti presne povedať ako to je. Čítala som to takto. Bližšie som si to nezistovala. Len podľa toho, čo mali písané na stránkach. Ale ďakujem Ti, že to hovoríš, pozriem sa na to
myslím s,i že nemusíš byť dlhšie dobrovoľník, len niektoré organizácie vyžadujú už nejakú skúsenosť s dobrovoľníctvom, to si treba poriadne prečítať..... kľudne mi napíš do správy ak by si mala záujem môžme sa spolu pozrieť po tom dobrovoľníctve na leto budem len rada