Čo robíte pre svoj osobnostný rozvoj ? Mate chuť byť niečo viac a niečo pre to robíte ? Píšete knihy , zakladate blogy , skupiny , ste na pokraji nejakého vynálezu alebo sa neustále vzdelávate čo robíte vy konkrétne pre svoj osobnostný rozvoj ?
Ja posledný rok boxujem, a kurva dobre. Mám pocit ze mi to pomáha, jak fyzicky, tak psychicky... Fakt, bez srandi. Hovorí sa ze box.psychicky škodí keď ti.bubnuju do hlavy, ale ta taktika, tie reflexy co treba, ta zúrivosť, ta chuť vstať a nevzdat sa, to pomáha.....
neviem či môžem v tejto apatickej etape života hovoriť o aktívnom rozvoji, ale tak teda študujem, chcem byť taký diletant v umení, technike
píšem texty, dizajnujem; chcem sa naučiť na gitare, čítam knihy, počúvam náročnejšiu hudbu a celkovo sa snažím upínať pozornosť na zložitejšie vysoké umenie; fotím; chcem sa naučiť programovať, vzdelávat sa v oblasti medicíny, filozofie, psychológie a rozvíjať poznatky už v spomínaných umenovedách
chcem udržiavať medziľudské vzťahy, zlepšovať a ľahšie ich získať; cestovať a vypĺňať si všednosť úplnými výchylkami absurdnosti, ktoré mi majú zaručiť zážitok
-čiže asi takto nejak, mnoho vecí som ešte nenačal, ale chcem a postupne sa napájam a realizujem, mám spísaný zoznam, harmonogram ako efektívne tráviť čas doma.
snazim sa byt dobry programator a preto vacsinu tyzdna nerobim nic ine iba sedim pri pc a citam a pisem kod jak blazon chcel by som sa ale naucit hrat na gitaru lebo sa mi to vzdy pacilo ale nejako som sa na to este nezmohol
rozmyslam, vzdelavam sa. mojim nazorom je, ze ked clovek uvazuje, rozmysla sam nad sebou, investuje do seba cas, rozvija sa mu psychika, zlepsuju sa schopnosti a teda je castokrat aj uvazlivejsim clovekom.
staci si spravit cas sam pre seba
vzdelávam sa , píšem a venujem sa záľubám. iked v psolednej dobe všetky tieto veci trochu zanedbávam ale snažíms a vratiť späť do starých kolají, ked soms a ešte viac snažila