nie aby sa prestahovali na sibir ked im je teplo, ale budu o tom robit pesnicky.. v lete je TEPLO tak si zvyknite a v zime je zas zima a sneh tak nebude prekvapeni
@midnight a kde teda studuju? lebo ja som myslel ze herecke skoly su len v BB a BA a myslim ze dominika u nas nestuduje... a v tom klipe maju taku tanecnu salu, tak som myslel ze VSMU... tak prezrad ak vies daco viac
@motorbreath no, neviem, akurát že Dano (ten týpek čo sa tam s tým čiernym psom ksichtí) už neštuduje pokiaľ viem (a študoval na konzerve), ale má reklamno-mediálnu firmu čiže tamtie priestory si dosť možno proste zaplatil alebo nejak vybavil, lebo je týpek a keď chce tak vybaví hocikedy hocičo čiže nejaká sála ľavou zadnou...
...o tej babe veľa neviem, tá je pre mňa novinka vrámci oficiálnej zostavy, a čo sa týka tých ostatných chalanov tak neviem a ani som asi nevedel, len keď s nimi začínal tak spomínal že to majú proste ako hobby.
@midnight noo tak ta baba je herecka a aj ten blondak je dost znamy hlavne z dabingov, a jiri madl samozrejme tiez herec, tak som myslel ze to je zalezitost z vsmu a vramci nejakeho projektu ze na tom makaju... ale je to fajn ze maju partiu, tocia, nahravaju a bavia sa a ze to robia ako hobby for fun, lebo vtedy vznikaju najlepsie veci... ja im takuto aktivitu velmi kvitujem a tak trosku aj zavidim... ja to velmi nemam s kym praktizovat a tiez by som chcel v niecom podobnom figurovat, aj ked teda... stylovo mozno niekde trosku inde, ale paci sa mi ten napad robit na niecom a videa zo zakulisia, ktore na tej ich stranke a jútub kanali su....
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
24 komentov
ale prudce sympaticka je ta spevacka
a trosku ma serie ze na vsmu to takto funguje a u nas ani moc nie...
A zle.
alebo
loooooooooool
akože hudobne oničom, lebo o to tam očividne nejde, ale totálny Danov humor, som zabudol jak ma vždy dostane