viete, niesom oblubena medzi učitelmi, ani medzi ziakmi.. s mojou kamoskou vyčievame z radu malych deti...chodila som s jednym chalanom zo skoly, jeho najlepši kamos ho odomna odhovaral a teras sme sa rozisli.. medzi tou triedoc sa rozsirila sprava(kt. ma
ak mám pravdu povedat ani ja nwm co by som robila ako toto citam .. ale zase aj podla toho co za sprava to bola .. hmm a ak naozaj chces prestupit mala by si sa poradit s mamou
Neprestupuj .. zvládneš to
Ved načo prechádzať na inú školu na rok- či dva ,zbytočne,čo ak ťa ani tam neprijmú medzi seba,čo budeš potom robiť medzi novými a ešte sama?
Ved keď máš v triede aspoň jednu kamošku tak zostaň
MOžno sa situácia zlepší,a tie deti prestanú riešiť Teba neboj
Vies kolko veci este budes o sebe pocut? A polovica z nich nikdy nebude pravdiva. Tento problem nemas jedina, ohovaranie tu vzdy bolo a bude. Ja kebyze mam prestupovat na inu skolu vzdy ked o sebe pocujem nejaku hlupost tak by mi z toho uz preplo Vykasli sa na to, na kazdu senzaciu sa po par tyzdnoch zabudne a nahradi ju nejaka ina
Ja by som zvolil inu skolu ,kamarát prestupil tieš v 13 a prijali ho medzi seba....ale to bol iny strihač Odyšiel kvoli učiteľom , a tam boly ešte horší
Aj keď nevieme čo je dôvodom, prečo ťa ostatní nechcú prijať medzi seba, nič to nemení na fakte, že dnešná mládež vie byť poriadne krutá. Avšak možno by pomohlo si nepripustiť čo si ostatní myslia a hovoria a po čase ich to prejde...
Dobre poznám takéto situácie, nie je to nič príjemné, keď ťa vyčlenia z kolektívu, no vždy to časom prehrmelo a všetko sa vrátilo do normálu.
Určite by si si mala pohovoriť o týchto problémoch s rodičmi, lebo nechápem prečo by si im nemohla povedať pravdu. Som si istá, že ti budú oporou v týchto neľahkých chvíľach...
ani mna na zakladnej nikto nemal rad, chcela som odist ale rodicia povedali ze by to bolo velmi zlozite menit skolu, tak ma tam nechali trpiet, nikoho som nemala... a teraz? som na strednes a je mi davno sum-a-fuk co bolo