no ekd ho mame a som chora, tak samozrejme že ho konzumujem...a dávam si ho aj do vlasov len nikdy si ho nedavajte na haro v lete raz som si ho dala do henny a cele leto ma prenasledovali osy a včely ale to boli doslova nálety, boha!!!!!
nie nejem med, a ani nebyvam chory, takze nemam to za potrebne a ked som chory tak skor bylinkovy caj, med velmi nepomaha, ten je skor na trosku energie, ked je clovek zoslabnuty, teda chory...
@lawey ale aspon nemozes povedat ze po tebe nikto nejde
raz dávno som si ho v čase choroby dal s rozjebaným cesnakom ale ťažko povedať či mi to nejak pomohlo med väčšinou nejem a nekupujem nič čo ho obsahuje
občas dávam do čaju, spolu s citrónom. ale som totálny laik, čo sa zdravotníctva i kadejakej alternatívnej medicíny týka, takže som ani nevedela o tom, že by to malo mať nejaké takéto účinky
keď som bol malý človek, ládoval som sa resp. ládovali ma medom a cesnakom a cibuľou. aj včelí peľ a podobné produkty som veľmi ľúbiu. je to na jednej strane fajn, ale mal som fakt čierne zuby a to by som si netrúfal riskovať s nemliečnymi.
osobne si myslím, že priamo rastlinné zdroje majú omnoho viac čo ponúknuť, než niečo spracované včelami.
napríklad taký skorocel v prípade spomenutých poranení, keď je poruke, plus:
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
23 komentov
no ekd ho mame a som chora, tak samozrejme že ho konzumujem...a dávam si ho aj do vlasov len nikdy si ho nedavajte na haro v lete raz som si ho dala do henny a cele leto ma prenasledovali osy a včely ale to boli doslova nálety, boha!!!!!
a s tými vlasmi to možno vyskúšam ale nie v lete a ďakujem
@lawey ale aspon nemozes povedat ze po tebe nikto nejde
čaj s medom je pre mňa niečo neskutočne nechutne sladké...
a keď som chorá, tak len málokedy, lebo väčšinou žiaden med nemáme