Ahojte, som na absolvenskej praxi a dal som si žiadosť do roboty, no tá práca je cez agentúru takže je to nie istá dlhodobá práca. Je to práca v technickom sektore a ja študujem na pedagogickej fakulte takže je to úplne niečo ine. Absolventská prax končí
ak nemas priamo firmu vela ludi robi aj cez agenturu, a aj ak tam robit zacnes neznamena to ze si nemozes hladat zamestnanie inde.. otazne len je ci chces ist pracovat aj v inom smere alebo chces ostat v tom co si studoval..
osobne len viem, ze robit cez agenturu je BORDEL... robia si tam s tebou co chcu .... vacsinou nie zas kazda je taka... kamaratke vypoved smskou ... mna vyhodiloi piatok a ani bu ani mu predtym a tak proste ak by som si mala vyrbat tak radsej cez firmu ... velke zadrhely su s agenturami ...
neviem o čo presne ide,o akú prácu cez agentúru, ale tie práce sú väčšinou voľné skoro vždy, nakoľko tam nie sú príliš dobré podmienky.
takže ak nejde o niečo "extra", na tvojom mieste by som ostala na absolventskej praxi-teda v prípade, že mi tá odmena za AP stačí a som tam spokojná a cez tú agentúru by som išla neskôr, ak by som si nič iné dovtedy nenašla.
agentúra je posledná možnosť, keď si nemôžeš nájsť nič iné a potrebuješ peniaze..je fakt, že si tam s človekom robia čo chcú, ale tú robotu ti zabezpečia...všetko záleží od možností
A čo sa týka agentúr, tam ide často hlavne o to, že si agentúru najímajú hlavne firmy, ktoré si napriek tomu, že je dnes veľká nezamestnanosť nedokážu nájsť pracovníkov a to často práve kvôli tomu, že majú priveľké nároky na zamestnancov, málo platia, majú nevyhovujúce pracovné podmienky a často ide aj o kombináciu viacerých negatív.
Práve preto je málokto s prácou cez agentúru spokojný, lebo ich v ponuke sa dobrá práca, s dobrými podmienkami skoro vôbec nevyskytuje.