Mám 28, stará? Necítim sa tak!Vždy som chcela študovať, ale v mojich 18-tich som bola príliš "zaneprázdnená" a život som si idealizovala,chcela všetko, skúšala všetko a keďže VŠ je na dlho/5 rokov/odkladala som to.Stretla som muža,plnili sme si naše sny,k
právo neštudujem, ale tak rozumiem tvojmu hladu po štúdiu, aj 50-roční študujú, je to šport pre mozog, nech si kto čo myslí, máš šancu, každý ju má, nevidím dôvod, prečo nie, v pohode si daj prihlášku
vyskúšaj si to externe, môžeš študovať aj dlhšie a prípadne prerušiť štúdium. Každopádne však choď do toho. Ak to aspoň neskúsiš, bude ťa to navždy štvať :/
Nuž, keďže vlastníme firmu, zaujímalo by ma predovšetkým pracovné a obchodné právo.A jasné, motiváciu mám veľkú, zabila by som dve muchy jednou ranou, splnila by som si sen a zároveň pomohla firme.Na Slovensku sa totiž stáva bežné, že si všetko môžeš kúpiť...prihlášku si určite pošlem.Už si študujem niektoré knihy na príjímačky...
a čo by si nemala šancu? ja som už odmala chcela ísť na právo, ale nedávala som tomu veľkú šancu, že sa mi to podarí. a nakoniec som nemusela ani prijímačky robiť, lebo ma vzali na priemer. a ak sa pripravíš, minimálne do trnavy ťa určite vezmú.
Vďaka za názory.Každopádne nepočítam s tým, že ma vezmú do Blavy, lebo ako som sa dozvedela, tam sa ide bez príjmačok podľa priemeru a ten môj z matury je 1.9 a z koncoročných huh, to už bolo dávno, je asi približne tiež podobne 1.8 alebo tak!Nuž a ľudí s oveľa lepším priemerom je iste viac než dosť.Skôr dávam prednosť Trnave z viacerých dôvodov, ako aj to, že sa pohybujem a pracujem tam.Takže mám na to necelý rok, aby som sa ako-tak pripravila.Stačí len chcieť? A ja chcem....
ahojte.. prosím vás študujem na gymnaziu a chcela by som ísť na právo, no neviem či mám nejaku šancu.. nejde mi matematika a fyzika a chcela by som vedieť či sa aj tieto známky zohladňujú v prijímacom konaní... a ďalej dostane sa tam len človek čo zmaturuje na jednotky??? Ďakujem..