Učili ste sa hrať sami? Bolo to ťažké? Ako dlho vám trvalo, kým ste sa naučili plynule striedať akordy? (myslím tak, že sa z toho dala vyrozumieť pesnička a dalo sa to celkom počúvať)
prvu piesen som sa naucil za pol hodinu, ale ja som mal 8rokov klavira predtym a odmalicka som sa motal okolo hudby, tak to zrejme priemerne bude trvat trosku dlhsie
začal som chodiť učitelovi na španielku a nebavilo ma to, tak som sa na to vykašlal (veľký chyba). Neskôr som sa k tomu vrátil a učil som sa sám z tabov, neskôr som chvíľu mal aj hodiny, kde som sa naučil základy a prstoklady a odnaučil zlozvyky. Nebolo to nejako ťažké, nejako to postupnu prišlo, už si nepamätám
učím sa sama a počúvať sa to dalo...neviem..ono ani teraz sa to niekedy nedá počúvať ale prvá pesnička, ktorú som sa naučila hrať bola od inekafe - mojich najlepších 15 rokov a to som sa učila asi 2 týždne
@magick55 asi tak 3 hodiny denne stravim pri gitare, ale to som si ju kupila len tento tyzden, uz viem asi 13 akordov naspamat, len striedat ich neviem plynule
prd dvoma rokmi som si kupila gitaru.. aktivne som hrala len chvilu, ale naucila som sa par songov a nebolo to nic zlozite.. myslim ze kurz alebo hodiny gitary su len pre tych ktori sa k tomu sami nevedia dokopat... inak sa to clovek nauci aj sam... obzvlast jednoduche to je ak uz hra na inom nastroji..
Ucil som sa sam. Z uplneho zaciatku sa to tazke moze zdat, no v momente, ked sa clovek nauci striedat aspon 4-5 zakladnych akordov (povedzme A, D, E, G, F), tak sa mu otvori kopa jednoduchych skladieb, ktore dokaze zahrat. A to ma dost "boostujuci" efekt na sebavedomie a chut pokracovat dalej. Teda minimalne tak to bolo v mojom pripade.
učila som sa sama tak na pol, lebo som chodila k súkromnému učiteľovi, ale popri tom som sa učila aj doma. a akordy som vedela rýchlo, do mesiaca všetky základné bez problémov premieňaať.