b) zlá anotácia (úvod)= ak nadpis zaujal a anotácia nie, tiež možno nikto nečíta
c) pridlhé texty
d) texty bez členenia na odstavce a bez zvýrazňovania (bold)
e) niekto to čítal, len nehviezdičkoval
f) závisí aj od času publikovania
g) nie je proste čas čítať to
rady:
Píš pútavo hlavne nadpis a úvod, píš kratšie texty (polopate tak na 1,5 obrazovky , čleň na odseky, využívaj bold ( , komentuj a hviezdičkuj články iných bloggerov, nájdi si kamošov.
@5zdenuska8 irónia... neber to až tak vážne aj keď je to v skutku aj pravda
a teraz trošku serióznejšie - vždy je to o mene... drvivá väčšina ľudí číta, pozerá a počúva len overenú značku - nemá čas hľadať a nové a nové, triediť zrno od pliev takže, ak chceš aby si bola čítaná, musíš nejakým spôsobom dať o sebe vedieť - spôsobov je viac, každopádne budeš musieť produkovať kvalitu - to je už odjakživa tá najlepšia reklama
v akú dobu si publikovala? aký bol konkrétny nadpis a text?
Každá maličkosť hrá svoju úlohu a keby si ani nič nemala, mohla si mať proste šťastie. To sa nedá jednoznačne povedať, prečo to bolo dobre čítané a toto nie je. Záleží to aj od širších skutočností ako je ročné obdobie, momentálna situácia (napr. vonku prší) a pod.
@chidori baví ma to, tak som sa rozpísal . Obzvlášť nadpisy so slovom "birdz", "facebook" a s číslami na začiatku sú chytľavé
inak @5zdenuska8 kedykoľvek ti nebude niečo jasné, spýtaj sa. Táto oblasť (blogovanie) ma veľmi baví a rád sa o tom porozprávam . Platí aj pre ostatných
@5zdenuska8 viac krát sa robili rôzne výskumy na internete (na celom internete) a vyrátalo sa, že článok má často aj stonásobne vyššiu čítanosť, než je počet komentárov. Bežne sa stane, že článok má stovky alebo tisícky prečítaní a povedzme 10 komentov a to nehovorím o BIRDZi, ale všeobecne o ľubovoľnej stránke.
nejde o hanblivosť, alebo že by nevedeli čo povedať, ale ľudia sú leniví... ľudia radi KONZUMUJÚ obsah....
ja si prečítam každý deň zopár článkov, na BIRDZi ako aj na iných weboch, ale málokedy komentujem, rovnako si pozerám videá na youtobe a možno jedno zo 100-200 videí čo si pozriem okomentujem, takmer každý deň čítam napr. správy na Pravda.sk a nikdy som tam nič neokomentoval, lebo sa mi nechce registrovať (a čo sa týka nutkania dať koment, mám ho možno pri jednom zo sto článkov...)
ja som si vsimla, ze trochu zavisi aj od casu, kedy clanok pridate. rano, ked sa ludia este len zacinaju zbiehat, a pridate clanok, precitaju si ho, lebo este tam vela inych clankov nieje. ale ked niekedy o siestej, kedy sa clankov pridava kopu naraz, ludia si vyberaju vacsinou tych znamych. aj ako tu uz ktosi spominal pocasie.
ja napriklad komentujem vsetko co ma extremne zaujme a oslovi.
a ked vam nekomentuje moc ludi clanok, tym viac si vazite, ked sa na to niekto odhodla (vlastna skusenost )
-ale napr, zacnem citat clanok, zistim ze je zas napr o laske, ani nemam chut docitat, ved to je uz taka otrepana tema, nema mi co nove poskytnut. ja radsej citam nieco originalnejsie. ale to je subjektivne.
musíš sa pretŕčať a pretŕčať, niekedy pomôžu aj tvoje fotky, ak si pekná a tak. možno pomôže aj nadávanie na druhých (aj u tých som si všimla veľké počty návštev ) a tak.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
57 komentov
????????????????????????????????????????????????
a) zlý nadpis= neupúta
b) zlá anotácia (úvod)= ak nadpis zaujal a anotácia nie, tiež možno nikto nečíta
c) pridlhé texty
d) texty bez členenia na odstavce a bez zvýrazňovania (bold)
e) niekto to čítal, len nehviezdičkoval
f) závisí aj od času publikovania
g) nie je proste čas čítať to
rady:
Píš pútavo hlavne nadpis a úvod, píš kratšie texty (polopate tak na 1,5 obrazovky , čleň na odseky, využívaj bold ( , komentuj a hviezdičkuj články iných bloggerov, nájdi si kamošov.
držím palce
@eraser ja taka nei som...dobre ten skandalik to co tym ymslis?
@malapohroma ja viem je tu toho tak strasne vela..snazims a na seba aupozornovat ako sa to len da
@newgeneration lebo ja ked daco precitam okomentujem abo ohodnotim vies
@rebell dakujem
@eraser radsej jej nerad ziadne pchanie ani skandaly lebo bude tercom posmechu a to asi ona nechce..
@5zdenuska8 @9 tu radsej kritiku nehladaj
a teraz trošku serióznejšie - vždy je to o mene... drvivá väčšina ľudí číta, pozerá a počúva len overenú značku - nemá čas hľadať a nové a nové, triediť zrno od pliev takže, ak chceš aby si bola čítaná, musíš nejakým spôsobom dať o sebe vedieť - spôsobov je viac, každopádne budeš musieť produkovať kvalitu - to je už odjakživa tá najlepšia reklama
v akú dobu si publikovala? aký bol konkrétny nadpis a text?
Každá maličkosť hrá svoju úlohu a keby si ani nič nemala, mohla si mať proste šťastie. To sa nedá jednoznačne povedať, prečo to bolo dobre čítané a toto nie je. Záleží to aj od širších skutočností ako je ročné obdobie, momentálna situácia (napr. vonku prší) a pod.
@chidori baví ma to, tak som sa rozpísal . Obzvlášť nadpisy so slovom "birdz", "facebook" a s číslami na začiatku sú chytľavé
HEJ LUDIAA?? AKO SA ODFANUSIKUJEM ??
inak @5zdenuska8 kedykoľvek ti nebude niečo jasné, spýtaj sa. Táto oblasť (blogovanie) ma veľmi baví a rád sa o tom porozprávam . Platí aj pre ostatných
teraz si predstav ze by sem hodis link na nejaky blog. kolko ludi si ho "precita"
a teraz si predstav ze ten blog bude stat i za to.. vies kolko si precita tie dalsie a mozno i tie co este len napises..
ma to vsak jedno velke riziko..
ak nie su dost dobre.. tak vyjdes na posmech..
that s alll
no ohodnot a uvidime
@7 má asi pravdu...
obdivujem svoju fantáziu
nejde o hanblivosť, alebo že by nevedeli čo povedať, ale ľudia sú leniví... ľudia radi KONZUMUJÚ obsah....
ja si prečítam každý deň zopár článkov, na BIRDZi ako aj na iných weboch, ale málokedy komentujem, rovnako si pozerám videá na youtobe a možno jedno zo 100-200 videí čo si pozriem okomentujem, takmer každý deň čítam napr. správy na Pravda.sk a nikdy som tam nič neokomentoval, lebo sa mi nechce registrovať (a čo sa týka nutkania dať koment, mám ho možno pri jednom zo sto článkov...)
ja napriklad komentujem vsetko co ma extremne zaujme a oslovi.
a ked vam nekomentuje moc ludi clanok, tym viac si vazite, ked sa na to niekto odhodla (vlastna skusenost )
-ale napr, zacnem citat clanok, zistim ze je zas napr o laske, ani nemam chut docitat, ved to je uz taka otrepana tema, nema mi co nove poskytnut. ja radsej citam nieco originalnejsie. ale to je subjektivne.
.. a prave mi dosla pointa sorry
1.Výstižný a lákajúci nadpis
! 2. ! Vhodná doba. Okolo pol 8smej až do 9tej myslím že sa blogy najlepšie uchytia.Netvrdím,že inokedy nie,závidí od blogu a od autora.
3.Narpíklad,ak dáš na konci nejakú rečnícku otázku, ľudí bude lákať na ňu odpovedať a okomentujú ti to.
A stačilo,ďalšie rady si nechávam pre seba
A vieš čo? Just si idem niečo od teba prečítať.