Je to sice chujovina ale aj tak to chcem vedet. Preco ma tak vela ludi v profile ako najoblubenejsiu krajinu Finsko. akoze nic proti finsku ale co tam ku*va takeho je ze tolko ludi to ma ako najkrajinu?!
@sitic to tak nejako vydalo a jazyk sa mi páči väčšimi ako švédčina/nórčina...
a to nie sú veršíky, to sú primitívne vety vraviace, že fínčina je pekný jazyk, i krajina je pekná, taktiež mnohí majú radi tamojšiu hudbu a že ten jazyk študujem
@mielikki napriek tomu je to zvlastne. chodim na birdz len kratko, profilov som si prezrel okolo 50 a z toho aby bola pätina "finomilov". to musela byt dobra nahoda, bo ja osobne tusim nepoznam nikoho kto ma Finsko ako najkrajinu
ale aké platy a navyše, zeber si ako minule bola reportáž o bezdomovcovi ktorý sa sťažovl že si svoju dennú dávku čuča (3-4 flaše) nebude môcť dovoliť lebo zdražia takže z takych 80e na mesiac bude vyše 200
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
40 komentov
Myös Suomi on kaunis maa.
Ja paljon ihmistä tykkää suomen musiikista.
(Ja minä opiskelen sen kieli
alebo
a to nie sú veršíky, to sú primitívne vety vraviace, že fínčina je pekný jazyk, i krajina je pekná, taktiež mnohí majú radi tamojšiu hudbu a že ten jazyk študujem
a @1 , @3
jedného dňa sa tam presťahujem (alebo do inej Škandinávskej krajiny)
a hej, mám aj fínsky nick
ale tak sehr sympathis muzik... krásny jazyk , krásna krajina, dosť ekologicka, dobrý život. štandart a veľa alkoholu
(i keď, nebrať ohľady na mňa a bra´t do úvahy všeobecnú mienku, bol by to dlhší zoznam
veľa DRAHÉHO alkoholu
ale aké platy a navyše, zeber si ako minule bola reportáž o bezdomovcovi ktorý sa sťažovl že si svoju dennú dávku čuča (3-4 flaše) nebude môcť dovoliť lebo zdražia takže z takych 80e na mesiac bude vyše 200
tak hej, na ich platy je to v pohode... a beztak sa im nepáči a chodia do Estónska Ale zas, na ich spotrebu...
sa nečudujme