Po 3. semestri som prestúpil na inú fakultu v rámci tej istej VŠ. Tým pádom mi vznikla povinnosť uhradiť školné už pre tento ak. rok, aj keď reálne študujem ešte len 3. rok. Má s tým niekto skúsenosti, že mu po podaní žiadosti o odpustenie bolo vyhovené?
@davo250 Ja študujem na druhej škole a nič ti neodpustia pokiaľ na to nemáš fádny dôvod a ktorý si vlastne teraz reálny ročník ? po 3 semestri keď si prestúpil tak to bolo započítane ako celý rok na novej fakulte ?
Vieš, moje argumenty sú asi také, že reálne študujem len tretí rok, pričom štandardná dĺžka študijného programu je 3 roky. Prečo by mal človek platiť rok navyše 800€, čo je nemalý zásah do financií, len preto, lebo sa rozhodol prestúpiť medzi semestrami? (btw. pri riešení prestupu som na to nebol upozornený ani zo strany bývalej ani súčasnej fakulty). Ja viem, že je takto postavený zákon, ale je to dosť na hlavu. Zaujímalo by ma skôr, či je tu reálne niekto taký, komu bolo v takomto prípade vyhovené, poprípade vyhovené aspoň znížením školného. Aby som si vedel predstaviť, akú mám asi šancu so žiadosťou.
@condition prestupoval som počas druhého ročníka, teraz som momentálne v treťom. Tým pádom som si prečerpal 1 rok celým rokom na starej fakulte, následne druhý rok na starej fakulte absolvovaním jedného semestra a tretí rok som si prečerpal absolvovaním duhého semestra druhého ročníka už na súčasnej fakulte
platis, pretoze za kazdy rok, kedy si bol zapisany na skole ako student aspon 3 tyzdne, sa rata ako cely
cize ty ked si bol 1 semester na jednej skole, bol si tam uz ako student, ale ak si pocas toho roka zmenil skolu, tak si sa znova zapisal ako student a bol si evidovany na dalsej skole
cize studujes o jeden rok dlhsie, a musis si to zaplatit. podla nasich smernic by ti ziadna ulava nepresla, kedze si studoval dlhsie ako 3 tyzdne.