Som novoprijatý študent a chcel by som sa dostať na inú izbu než ktorá mi bola pridelená. Teraz si posielajú žiadosť študenti prijatí na odvolanie - myslíte, že by sa to dalo aj v mojom prípade - podať dodatočnú žiadosť? Už som písal aj pani, ktorá má
Ak si dostal intrak v mlynskej, riesi sa to hlavne tak, ze si sam najdes niekoho s kym sa vymenis na izbe, tusim si este aj za to uctuju nejaky maly poplatok. Inu moznost asi ani nemas, v rovnakej situacii ako ty sa ocitlo mnoho ludi. A ubytovacie to neriesi, ze nie si spokojny s pridelenou izbou
Preubytovať sa dalo (aspoň minulý rok) až od polovice októbra Proste budeš musieť bývať na izbe, ktorú ti pridelili a neskôr si nájsť niekoho, kto by sa vymenil.
@cherrylka08@willbebetter prischli mi nezrekonštruované átriáky, jeden spolubývajúci je Róm s potrebou fotiť sa nahý a potom to uverejňovať a ďalší spolubývajúci je tiež čudný.
Nezrekonštruované átriáky sú super Pokiaľ tam nie sú ploštice ja tam tiež idem. A dobrovoľne. Minulý rok som bol na Šturáku a nepáčilo sa mi to moc Väčšinu času som bol na AD
@patrixxx Nestresuj sa kvôli Atriákom..Keď som minulý rok prvý krát videla izbu, bolo mi do plaču.. Nechcela som tam bývať..ale ako už bolo spomenuté..nájdeš si tam veľa kamarátov, nikdy tam nebudeš sám a nebudeš sa nudiť.. Spoločné sprchy a tie záchody, na to sa zvyká ťažšie ale uvidíš, ešte sa ti tam aj zapáči.. Tiež som tam bývala, na nezrekonštruovaných, nemali sme ploštice, ale mreže na oknách A tento rok tam budem znovu, na rovnakej izbe a už sa toho neviem dočkať
@patus19 Ďakujem za odozvu, potešila si ma. Teraz mám ale problém, lebo som experimentoval s dodatočnou žiadosťou a nedá sa vymazať, vlastne od chvíle čo vznikla sa nedala... Na maily nikto celé dni nereaguje.
@patrixxx Oni nereagujú nikdy na nič..na to si zvykaj.. Skús tam rovno zavolať..Telefon vždy zdvíhajú..číslo nájdeš niekde na www.mlynska-dolina.sk Rada som pomohla